janHarald Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Ja mjelde var og er den beste treneren som har vært i brann , jeg tror gullet kommer hjem til bergen igjenn om brann henter mons ivar mjelde , han har bevist att han kan takle en stor klubb som brann og fotball gale bergen , Endret 5. august 2009 av janHarald Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvorfor skal vi hente Mjelde nå? Jeg tror han trives i Bryne, og gjør det bra der. Mjelde var en god trener, og vil alltid huskes for det i Bergen, spesiellt cupgullet i 04 og seriegull i 07. Gi Nilsen litt mer tid, så har jeg troen på at han kan føre Brann og bergen til topps igjen. Hva forventer du fra Nilsen i hans første sesong? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kommer monsemann tilbake får Björnson tilbake sitt klippekort sammen med Solli og PVM. Huseklepp forblir "superreserve" og får de siste 10 minuttene av hver kamp. Forkjærligheten Mjelde har for høye tårn uten ballfølelse kommer jeg aldri til å forstå. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nei jeg tror ikke Mjelde kommer til å bake i Brann. Måtte bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå