Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jepp, mange. Men det spørs jo selvfølgelig hvordan du blir tiltrekt av de da, og hva du tenker. Blir du bare tiltrekkt av jenter som kler seg sexy? (isåfall kan du bli tent rett og slett pga sexualiteten de skaper), blir du tent av fine jenter selv om de kler seg helt vanlig og oppfører seg vanlig? (da er det nok større sjanse for du er bifil, men kan også være usikkerhet, som det ikke er lett å finne ut av med mindre man eksprimenterer). Ingen som kan gi fasitsvar på hva du er, det må du nesten finne ut av selv, men du har hvertfall ingenting å tape uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jepp, mange. Men det spørs jo selvfølgelig hvordan du blir tiltrekt av de da, og hva du tenker. Blir du bare tiltrekkt av jenter som kler seg sexy? (isåfall kan du bli tent rett og slett pga sexualiteten de skaper), blir du tent av fine jenter selv om de kler seg helt vanlig og oppfører seg vanlig? (da er det nok større sjanse for du er bifil, men kan også være usikkerhet, som det ikke er lett å finne ut av med mindre man eksprimenterer). Ingen som kan gi fasitsvar på hva du er, det må du nesten finne ut av selv, men du har hvertfall ingenting å tape uansett. Blir liksom tent av hele væremåten..om du skjønner? De behøver ikke kle seg sånn supersexy.. Men det har bare vært ca 5 jenter jeg har tent på hittil.. Men har hatt sex med 4 jenter..ca..er litt usikker, for er enkelte jeg har lovt å holde tett om, så husker ikke lengre hvem som jeg har "prøvd" å glemme så jeg ikke røpet det til noen, osv.. Men er bare helt fantastisk å ha sex med ei jente..om jeg blir tent av hun. Er liksom noe annet enn å ha sex med en gutt.. Jenter er så...hva skal jeg si? ..myke.. Blir noe helt annet. Samtidig som jeg med sikkerhet kan si at jeg ikke vil bli sammen med ei jente..er bare sexen, der og da, som er nydelig. Selv om sex med gutter kan være minst like god... Trenger den følelsen, og unnskyld språket, av å bli fylt opp..av noe ekte.. Om du skjønener? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vel, da kan det godt være du er bifil. Men det er umulig å si sikkert for å være helt ærlig, det finnes heterofile jenter som blir sexuelt tiltrekt av jenter, bifile som bare blir sexuelt tiltrekt av ett kjønn(eller begge) men bare vil ha et forhold med det andre kjønnet, lesbiske jenter som elsker kuk. Blir nok lettere når årene går, det viktigste er å huske at det har ingenting å si hvilken legning du har. Vil du ha sex med en jente så ha sex med en jente, vil du ha sex med en gutt så ha sex med en gutt. Vil du være sammens med en gutt men ha sex med en jente her og der så funker trekanter fett, vil tro det er mange gutter der ute som hadde blitt med på sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vel, da kan det godt være du er bifil. Men det er umulig å si sikkert for å være helt ærlig, det finnes heterofile jenter som blir sexuelt tiltrekt av jenter, bifile som bare blir sexuelt tiltrekt av ett kjønn(eller begge) men bare vil ha et forhold med det andre kjønnet, lesbiske jenter som elsker kuk. Blir nok lettere når årene går, det viktigste er å huske at det har ingenting å si hvilken legning du har. Vil du ha sex med en jente så ha sex med en jente, vil du ha sex med en gutt så ha sex med en gutt. Vil du være sammens med en gutt men ha sex med en jente her og der så funker trekanter fett, vil tro det er mange gutter der ute som hadde blitt med på sånt. Ja...det er sant det. Har veldig lyst til å ha trekant...men tror ikke jeg kommer til å tørre det med ei jente... Er for redd for at kjæresten skal "vie mer oppmerksomhet" til hun..i og med at han ikke har hatt sex med henne før, osv. Og de jentene jeg blir seksuelt tiltrukket av syns som regel han er deilige og.. Vil heller ha med en gutt ekstra.. Men vet jo ikke hva han syns om det... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Litt kinkig situasjon det der. Men det du sa med at jenter er så myke osv... Hvordan er du når du har sex? (du trenger ikke å svare på det, men tenke om du vil), beføler du degselv osv? Du er jo jente selv så, hva med å beføle degselv når du har sex med en fyr? Er ganske vanlig at jenta klår seg selv på puppene og klitorisen osv når man har sex, om du ikke gjør det så er jo det noe å tenke på? Tenker du sexuelle tanker når du har sex eller bare lever du i øyeblikket? Er absolutt ingenting galt med å fantasere menst man har sex, du kan jo feks. fantasere at det er en annen jente der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Litt kinkig situasjon det der. Men det du sa med at jenter er så myke osv... Hvordan er du når du har sex? (du trenger ikke å svare på det, men tenke om du vil), beføler du degselv osv? Du er jo jente selv så, hva med å beføle degselv når du har sex med en fyr? Er ganske vanlig at jenta klår seg selv på puppene og klitorisen osv når man har sex, om du ikke gjør det så er jo det noe å tenke på? Tenker du sexuelle tanker når du har sex eller bare lever du i øyeblikket? Er absolutt ingenting galt med å fantasere menst man har sex, du kan jo feks. fantasere at det er en annen jente der. Jeg er en veldig åpen jente så er bare å spørre i vei... Jeg klarer ikke få vaginal orgasme, så jeg må stimulerer klitoris, så gjør det nesten hele tiden.. Kjæresten min er veldig flink til å klå på puppene mine mens vi har sex, så gjør ikke det så mye selv.. Men hender jeg gjør det rett før vi får orgasme sammen, for da har han andre ting å tenke på Hehe... Jeg lever mest i øyeblikket.. Han er utrolig god i senga..bortsett fra det faktum at han har kommet fortere og fortere i det siste.. Syns virkelig synd på han, for han føler seg så elendig etterpå.. Men det eneste jeg tenker er at han er i en periode..og det går over. Og jeg behøver virkelig ikke å komme for at sexen kan være god.. Har vært enkelte ganger hvor sexen har vært så god med han at jeg ikke har klart å komme.. Men allikevel føler han seg dårlig =( Nei, det er ikke noe galt med det =) ...selv om jeg håper han ikke gjør det..sånn om noen jeg kjenner.. Klarer ikke fantasere at det er ei anna jente der. Klarer å fantasere når jeg er alene om at det er en gutt der, men da må jeg ha en dildo til stede.. Og jeg har ikke en deilig tunge og ett sett myke, følsomme hender her Hehe Om du skjønner? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Janei, er ikke greit når du vil ha sex med en jente men ikke vil ha trekant.. Men syntes nesten du burde prøve å drømme deg bort når du har sex, du trenger ikke å tenke på andre personer, du kan prøve å tenke på hvor sexy du er osv, imens du beføler degselv osv.. Btw, slikker han deg? Begge kjønn har jo tunger ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Janei, er ikke greit når du vil ha sex med en jente men ikke vil ha trekant.. Men syntes nesten du burde prøve å drømme deg bort når du har sex, du trenger ikke å tenke på andre personer, du kan prøve å tenke på hvor sexy du er osv, imens du beføler degselv osv.. Btw, slikker han deg? Begge kjønn har jo tunger ;P Er ikke det nei...hmmm.. Men klarer ikke føle meg sexy med mindre kjæresten er der og sier det.. Kan jo se meg i speilet en dag og synes at jeg ser bra ut. Og har litt mer fett på kroppen enn jeg virkelig skulle ønsket, men kan se meg selv som sexy allikevel..men....ja.. Han sleiker meg, ja..og han er veldig god til det Hehe.. Men kan du skaffe deg en profil så jeg kan svare på PM? Føler dette blir litt for privat til at alle skal se det Gå under falsk navn...det jeg gjør Lenke til kommentar
ArneAppelsin Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sann, har laget profil og sendt deg PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg