Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er ei litt forvirra jente på 20 år.. For har hatt flere kjærester (gutter), men har også hatt sex med 4 jenter, og kan tenne på jenter..men ikke hvem som helst.. vil det si at jeg egentlig er litt lesbisk? Kunne ikke tenkt meg å blitt sammen med ei jente.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvis du tenner seksuelt på begge kjønn "klassifiseres" du vel heller som bifil. Og det forøvrig ingenting i veien med å være verken lesbisk eller bifil. Og det er mer vanlig (mener jeg å ha lest) enn mange tror å være enten bifil eller homofil/lesbisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hvis du tenner seksuelt på begge kjønn "klassifiseres" du vel heller som bifil. Og det forøvrig ingenting i veien med å være verken lesbisk eller bifil. Og det er mer vanlig (mener jeg å ha lest) enn mange tror å være enten bifil eller homofil/lesbisk. Men det er veldig (!) få jenter jeg tenner på... Nei, det syns ikke jeg heller. Men er bare litt forvirret i og med at jeg tenner mye lettere på gutter enn jenter.. Hmm.. Du er nok bifil Stod bra forklart på Wikipedia Takk.. Bare føler at hvis folk spør hva jeg er og jeg sier bifil får de en slags avskrekk...? Er flere som har langet ut med "jeg synd det er utrooolig ekkelt"-ord når jeg har sagt at jeg har hatt sex med jenter. Er det så uvanlig som de skal ha det til? Endret 5. august 2009 av Slettet-wFUGfCRd Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Kanskje du rett og slett er mer bevisst på hvordan jenter skal se ut (i og med at du er jente selv) enn hva gjelder gutter hvor du kanskje er mindre kresen? Kan bare synse da jeg ikke kan lese tankene og følelsene dine. Men ja. Det er også mulig at du rett og slett ligger et sted mellom heterofil og bifil (at du tenner mest på gutter, men også litt på noen jenter). Ikke godt å si. Edit: Om ikke vanlig så er det hvertfall ikke uvanlig. Er nok en del jenter som har hatt jentesex. Rent personlig synes jeg verken at det er unormalt eller ekkelt. Det er ganske naturlig, observeres også blant dyr ute i naturen. Og ikke minst det er din kropp. Så du bestemmer selv hva du mener er akseptabelt å gjøre. Endret 5. august 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kanskje du rett og slett er mer bevisst på hvordan jenter skal se ut (i og med at du er jente selv) enn hva gjelder gutter hvor du kanskje er mindre kresen? Kan bare synse da jeg ikke kan lese tankene og følelsene dine. Men ja. Det er også mulig at du rett og slett ligger et sted mellom heterofil og bifil (at du tenner mest på gutter, men også litt på noen jenter). Ikke godt å si. Edit: Om ikke vanlig så er det hvertfall ikke uvanlig. Er nok en del jenter som har hatt jentesex. Rent personlig synes jeg verken at det er unormalt eller ekkelt. Det er ganske naturlig, observeres også blant dyr ute i naturen. Og ikke minst det er din kropp. Så du bestemmer selv hva du mener er akseptabelt å gjøre. Nei, egentlig ikke, hehe. Er utrolig kresen på gutter og Ja, tror nok jeg ligger mer et sted i mellom enn bare bifil. Så godt å høre Lenke til kommentar
Danko Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du er ikke bifil, du er i såfall bisexuell. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er vistnok få som er 100% et eller annet. Du er tydeligvis bifil men tiltrekkes allikevel oftere av gutter. Litt lesbisk altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er vistnok få som er 100% et eller annet. Du er tydeligvis bifil men tiltrekkes allikevel oftere av gutter. Litt lesbisk altså Men tiltrekkes jo kunn seksuelt av jenter.... ? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du er nok bare litt nyskjerrig på livet for å si det på den måten, det er ikke sikkert du er slik om 1, eller 10 år, det finnes ingen fasit på det. Seksuelt eller ikke, du liker også jenter, da vil det si bifil for min del. Det er ikke noe galt i det, på den positive siden så har du dobbelt så mange der ute å fantasere om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du er nok bare litt nyskjerrig på livet for å si det på den måten, det er ikke sikkert du er slik om 1, eller 10 år, det finnes ingen fasit på det. Seksuelt eller ikke, du liker også jenter, da vil det si bifil for min del. Det er ikke noe galt i det, på den positive siden så har du dobbelt så mange der ute å fantasere om Hehe... liker konklusjonen din Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har du gått rundt i 20 år og aldri hørt om bifili? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har du gått rundt i 20 år og aldri hørt om bifili? Nei, men jeg er usikker på hva jeg virkelig er. I og med at jeg kun har følt meg tiltrukket av ca 10 jenter..og ikke vil ha et forhold med dem, mens jeg har vært tiltrukket av sikkert 100 gutter og vil ha et forhold med en gutt (er i et forhold med en gutt). Usikker på om jeg kunne kalles Bifil av den grunn... Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du er vel hva man på godt norsk kaller Biseksuell. Samtidig som du er heterofil. Er en forskjell på seksuell og fili, men ofte så blander vi disse to begrepene da de fleste har samme seksuelle retning som sin fili. Altså Heteroseksuell og Heterofil: Tenner på og vil være kjereste med en av motsatt kjønn. Biseksuell og Heterofil: Tenner på begge kjønn men vil være kjæreste med en av motsatt kjønn... Antar dette er deg. Biseksuell og Homofil: Tenner på begge kjønn, men vil være kjæreste med en av samme kjønn. osv. Sånn kort ut i fra mitt hode med grunnlag fra wikipedia. Ikke si dette som en fasit, men det er slik jeg har oppfattet disse forskjellene. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Eller bicurious. ELLER, så kan du drite i å plassere deg selv i en bås og heller gjøre det du føler er riktig. Fuck hvilken legning du har, det er bare et ord. Endret 7. august 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du er vel hva man på godt norsk kaller Biseksuell. Samtidig som du er heterofil. Er en forskjell på seksuell og fili, men ofte så blander vi disse to begrepene da de fleste har samme seksuelle retning som sin fili. Altså Heteroseksuell og Heterofil: Tenner på og vil være kjereste med en av motsatt kjønn. Biseksuell og Heterofil: Tenner på begge kjønn men vil være kjæreste med en av motsatt kjønn... Antar dette er deg. Biseksuell og Homofil: Tenner på begge kjønn, men vil være kjæreste med en av samme kjønn. osv. Sånn kort ut i fra mitt hode med grunnlag fra wikipedia. Ikke si dette som en fasit, men det er slik jeg har oppfattet disse forskjellene. Takk.....da er jeg nok biseksuell og heterofil Eller bicurious. ELLER, så kan du drite i å plassere deg selv i en bås og heller gjøre det du føler er riktig. Fuck hvilken legning du har, det er bare et ord. Handler om nysgjerrighet Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg kjenner mange heterofile jenter som blir tent av deilige damer =) Jenter har en evne til å suge til seg sexuell stemning, uansett hvilket kjønn de ser på. Du trenger ikke være bifil eller homofil av den grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg kjenner mange heterofile jenter som blir tent av deilige damer =) Jenter har en evne til å suge til seg sexuell stemning, uansett hvilket kjønn de ser på. Du trenger ikke være bifil eller homofil av den grunn. Å? Gjør du? Ossn da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg