janHarald Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Greit men det blir ikke manu i år tror liverpool har en mulighet denne sesongen , hvorfor jo manu har solgt sin beste spiller og må tape på det , som brann suporter og liverpool, så husker alle ka som skjedde det året da helstad ble solgt allt datt i grus for brann , Det samme kommer til og skje med manu ronaldo var meget viktig , Liverpool går til topps i år , Men liverpool trenger ett bedre forsvar der er di svak . Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Nå er ikke eg Man Utd supporter, men det blir feil å sammenligne de med Brann.. Utd kommer til å klare seg fint uten Ronaldo. Dessuten har Liverpool også mistet en svært viktig spiller i Alonso. Endret 5. august 2009 av Klipschy Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg tviler, fordi 1) De har solgt den beste spilleren i mine øyner til Real(Xabi Alonso) 2) Er alt for avhengig av mr captn Gerard og Torres 3) treningskampene sålangt har gått rett vest for Liverpool. Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg tviler, fordi 1) De har solgt den beste spilleren i mine øyner til Real(Xabi Alonso) 2) Er alt for avhengig av mr captn Gerard og Torres 3) treningskampene sålangt har gått rett vest for Liverpool. ja treningskamper teller ikke mener nå jeg , men det blir ikke lett for manu i år ronaldo var en viktig brikke i det laget , vi har sett det før her i Norge og i england selger en klubb en så viktig spiller går det ikke bra året etter ? , liverpool er mitt lag så langt til bake da ian-rush spillte da var liverpool konge 80 tallet , men jeg tror att i år kan det bli ett rødt år i england , Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe, både united og liverpool er da røde. Men United klarte seg da fint når de solgte både beckham og RvN. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Arsenal er også røde så ja skal ikke se bort ifra at det blir ett rødt år nei. Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Nå er ikke eg Man Utd supporter, men det blir feil å sammenligne de med Brann.. Utd kommer til å klare seg fint uten Ronaldo. Dessuten har Liverpool også mistet en svært viktig spiller i Alonso. tja brann og utd det var ikke sån jeg mente det , men det er bevist når ett lag selger sinn beste spiller faller allt året etter på, brann fallt da helstad ble solgt om laget heter utd eller brann spiller ingen rolle ronaldo er solgt og utd blir ikke så sterk i år bare vent og ,,, håper jeg )) Arsenal er også røde så ja skal ikke se bort ifra at det blir ett rødt år nei. he he den var jo bra Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg tviler, fordi 1) De har solgt den beste spilleren i mine øyner til Real(Xabi Alonso) 2) Er alt for avhengig av mr captn Gerard og Torres 3) treningskampene sålangt har gått rett vest for Liverpool. 1. Feil. Alonso var god, men jeg rangerer både Torres og Gerrard fremfor Alonso. De har begge vunnet og vært nominert i en rekke kåringer. 2. Å? Trodde vi motbeviste det sist sesong. 3. Pre-season er ikke noe målestokk hvordan det kommer til å gå når sesongen begynner... Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Nå er ikke eg Man Utd supporter, men det blir feil å sammenligne de med Brann.. Utd kommer til å klare seg fint uten Ronaldo. Dessuten har Liverpool også mistet en svært viktig spiller i Alonso. tja brann og utd det var ikke sån jeg mente det , men det er bevist når ett lag selger sinn beste spiller faller allt året etter på, brann fallt da helstad ble solgt om laget heter utd eller brann spiller ingen rolle ronaldo er solgt og utd blir ikke så sterk i år bare vent og ,,, håper jeg )) Arsenal er også røde så ja skal ikke se bort ifra at det blir ett rødt år nei. he he den var jo bra håper jo det blir liverpool dette året ))))) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nå er ikke eg Man Utd supporter, men det blir feil å sammenligne de med Brann.. Utd kommer til å klare seg fint uten Ronaldo. Dessuten har Liverpool også mistet en svært viktig spiller i Alonso. tja brann og utd det var ikke sån jeg mente det , men det er bevist når ett lag selger sinn beste spiller faller allt året etter på. Så du mitt innlegg? United er flinke til å reise seg etter å ha solgt nøkkelspillere. Det blir for øvrig et blått år i år. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Eg vet ka du mener, men det blir feil allikevel. I motsetning til Brann er Man Utd et veldig stabilt lag, som faktisk klarer seg uten den ene viktige spilleren. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Idioter, alle vet jo at Wigan tar gullet i år.. Herregud folk må jo begynne å følge med! Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Eg vet ka du mener, men det blir feil allikevel. I motsetning til Brann er Man Utd et veldig stabilt lag, som faktisk klarer seg uten den ene viktige spilleren. tja mulig men det blir ofte sån når ett lag selger sin beste spiller faller det , jeg tror utd kommer til og slite litt og om liverpool for allt til og stemme så tar di gullet i år , ok liverpool har slitt i treingskampene men dt er nå bare treningskamper for vi håpe ) hmmm , Går lyn liverpool på tv i dag ? Idioter, alle vet jo at Wigan tar gullet i år.. Herregud folk må jo begynne å følge med! Wigan hvem er det )) Eg vet ka du mener, men det blir feil allikevel. I motsetning til Brann er Man Utd et veldig stabilt lag, som faktisk klarer seg uten den ene viktige spilleren. tja mulig men det blir ofte sån når ett lag selger sin beste spiller faller det , jeg tror utd kommer til og slite litt og om liverpool for allt til og stemme så tar di gullet i år , ok liverpool har slitt i treingskampene men dt er nå bare treningskamper for vi håpe ) hmmm , Går lyn liverpool på tv i dag ? Idioter, alle vet jo at Wigan tar gullet i år.. Herregud folk må jo begynne å følge med! Wigan hvem er det )) hi hi hi Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Nå er ikke eg Man Utd supporter, men det blir feil å sammenligne de med Brann.. Utd kommer til å klare seg fint uten Ronaldo. Dessuten har Liverpool også mistet en svært viktig spiller i Alonso. tja brann og utd det var ikke sån jeg mente det , men det er bevist når ett lag selger sinn beste spiller faller allt året etter på. Så du mitt innlegg? United er flinke til å reise seg etter å ha solgt nøkkelspillere. Det blir for øvrig et blått år i år. blått nei og nei . Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hehe, både united og liverpool er da røde. Men United klarte seg da fint når de solgte både beckham og RvN. he he det stemmer rødt , . ok jeg mener når beckham ble solg så var han på hell og var ikke så stort og miste han , men ronaldo var en viktig brikke det svekker udt , Lenke til kommentar
janHarald Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hehe, både united og liverpool er da røde. Men United klarte seg da fint når de solgte både beckham og RvN. ja det er sant men beckham var ferdig og var begynt og falle som fotballspiller når han ble solgt , men ronaldo er på hvei til topps ang sin kariere tror udt kommer til og merke det mulig til og slite i år . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hehe, både united og liverpool er da røde. Men United klarte seg da fint når de solgte både beckham og RvN. ja det er sant men beckham var ferdig og var begynt og falle som fotballspiller når han ble solgt , men ronaldo er på hvei til topps ang sin kariere tror udt kommer til og merke det mulig til og slite i år . Det er det mest latterlige jeg har lest! Han var for all del ikke på vei ned da han dro til Real, han var på topp da han dro dit! Han var stort sett god i alle sesongene der også, og tørr jeg nevne hvor god han var i Milan forrige sesong? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hadde vært flott om du lot desse trådene dø ut 'Boe. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ser ikke ut som det blir gull til Liverpool i år nei knis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå