CellularDude Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Ikke så gøy for enkelte som kjøpte iphone 3G S hos Chess. Det var ikke nok telefoner til alle som hadde bestilt i god tro: http://www.aftenposten.no/pengenedine/article3202670.ece Jeg kunne fort vært en av dem, for jeg holdt på å bestille tirsdag forrige uke, da det kun var få igjen på lager. Men kanskje det ikke var det likevel... Men jeg bestilte ikke, og kjøpte meg en Nokia N85 8MP senere på dagen. Han duden som står fram i Aftenposten har vel angrerett han kan benytte seg av, og dermed heve hele kjøpet innen angrefristen? Endret 5. august 2009 av CellularDude Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 En tur i avisa hjalp tydeligvis! Nå skriver nettstedet Mobilen at saker og ting har ordnet seg. http://www.mobilen.no/wip4/telenor-kredite.../d.epl?id=40505 Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Løsningen nevnt i mobilen.no var tilgjengelig før aftenposten skrev sin artikkel og da skal man ikke akkurat utelukke at den var tilgjengelig når kunden kunden snakket med Chess. Har selv jobbet i kundeservice og slike kunder kommer det mange av per dag. Nekter å høre etter på løsninger om de ikke er 100% det de forventer seg før de ringer inn Nå har jeg ikke akkurat drevet research på dette spesifikke tilfellet, men fikk ikke inntrykk av at fremstillingen i aftenpostens artikkel var helt 100% Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Løsningen nevnt i mobilen.no var tilgjengelig før aftenposten skrev sin artikkel og da skal man ikke akkurat utelukke at den var tilgjengelig når kunden kunden snakket med Chess. Har selv jobbet i kundeservice og slike kunder kommer det mange av per dag. Nekter å høre etter på løsninger om de ikke er 100% det de forventer seg før de ringer inn Nå har jeg ikke akkurat drevet research på dette spesifikke tilfellet, men fikk ikke inntrykk av at fremstillingen i aftenpostens artikkel var helt 100% Takk for informasjonen! Uansett vil vel angrerett komme inn, og jeg regner med at den forsmådde kunden var innen de to ukene dette gjelder for kjøp på nett. Jeg er selv Chess-kunde, og ville benyttet meg av denne, dersom jeg ikke vill ventet på iphone, da. Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, det er helt klart. Ser ingen grunnlag til at angreretten ikke skulle være gjeldende som normalt i dette tilfellet så den må jo i så tilfelle komme i tillegg til alle de andre alternativene. Jeg vil jo påstå at NetCom sin løsning er litt mer elegant da de ikke endrer abo før tlf blir sendt (om jeg tolket riktig), men mener fortsatt at Chess sin situasjon er ganske akseptabel under omstendighetene når feilen først har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå