theboss22 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 hei. jeg og min kjæreste skal ta oss en tur til syden i september/oktober.. Noen steder som er fine og billig samt billig flyreise osv.. Er fult åpen for tips Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva ønsker dere gjøre og hvordan ønsker dere at tempoet skal være? Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 litt småfesting.. Ligge og slappe av på stranda + litt shopping og God mat. og billig.. Tenkte på Kreta men vet ikke ? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kreta er vel ikke akkurat billig. Opplevde at prisene der egentlig var tilnærmet norske priser. Har ikke vært på så mye typiske syden-plasser, men var i alanya i tyrkia i sommer og der var det både gode muligheter til fest, ligge på stranda, god mat og billig shopping . Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Hvis du er ute etter en ferie hvor det er billig, bør du iallefall ikke velge Kreta. Var der for 2 år siden, og prisene der er omtrent de samme som her i Norge. Men er utrolig fint der da :o) Har aldri vært i ett billig syden land før, men reiser til Tyrkia om 1 mnd.. Der skal det visst være veldig fint, billig, fine strender og bra mat Satt å så på solfaktor her om dagen over restplasser.. Selv betalte jeg 6500 for min reise (1 uke med all inclusive), men nå kan du få et 4 stjerners hotell for 1200 kr Dessuten er det godt og varmt ennå på den tiden.. I september ligger temperaturen på rundt 30 grader God tur iallefall, åkkesom hvor du ender opp Endret 19. august 2009 av Sweetpea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå