thpaulsen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei! Ville satt pris på hvis noen som har mer peiling enn meg kan fortelle hva dere mener om denne pc'en. I forhold til pris og ytelse. http://www.elkjop.no/product/data/stasjona...ard-bell-ipower På forhånd takk! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 > God Prosessor > Mye Ram, men hastigheten på Ram brikkene er altfor lav. Minne mengden er også uvanlig. > Elendig skjermkort (nVidia har uvane med å gi gammle skjermkort nye navn) >... Jeg kan heller ta den korte og enkle versjonen: PCen er vrak! Du har til eksempel Multicom Gamer 880 (Oppgrader til 6GB Ram og GTX 260 skjermkort) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er ikke store poenget med Ci7 om ikke klokker den opp. Skal du primert spille er det like greit (og billigere) med en Core 2 Duo med høyere stock klokk (Ghz). Maskinen egner bedre til f.eks videoredigering og denslags. GT230 skjermkotene er vel heller ikke allverden, selv ikke to av dem i SLI. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 9gb ram? Unødvendig. Holder i massevis med 4. Uansett så vil jeg anbefale deg å se på komplett vis du skal kjøpe deg PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 9gb ram? Unødvendig. Holder i massevis med 4. Om 4 gig holder er jo opp til hver enkelts bruksområde, men X58 plattformen (Core i7) kjører trippel channel så 3Gb (3*1Gb), 6Gb (3*2Gb) eller 12Gb (6*2Gb) er å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå