Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli kvitt kjønnsvorter?

Gjest Slettet-wFUGfCRd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-wFUGfCRd

Har problem med kjønnsvorter.. Har hatt dem i snart ett halvt år, og dem vil ikke bort :dontgetit: Har prøvd begge typer krem som man smører på, uten resultat. Den ene gangen ble de mindre, nesten borte, men så kom de tilbake igjen.. Føler meg utrolig ekkel når jeg har sex med kjæresten, enda han har sagt at han ikke syns det. Vil bare at de skal bli borte.. Noen råd? *Desperat*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må til legen å få resept på en sånn dingst som du smører på vortene i noen dager så blir dem borte i løpet av en uke :)

Hvis du ikke vil dra til legen kan du kjøpe det av meg for en 100 lapp ;9

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd
Du må til legen å få resept på en sånn dingst som du smører på vortene i noen dager så blir dem borte i løpet av en uke :)

Hvis du ikke vil dra til legen kan du kjøpe det av meg for en 100 lapp ;9

Har prøvd det...de to forskjellige kremene... Og de ble ikke borte :S Bare nesten den ene gangen, så helt plutselig etter at jeg hadde prøvd den andre kremen (ca. 3 uker etter at jeg var ferdig med beh.) så ble de borte.. Så gikk det 2 mnd så var de tilbake igjen.. Blir så frustrert og føler meg så ekkel at jeg har lyst til å grine.......

I tillegg så sa den forrige fastlegen min "og hvis de ikke går bort med kremen må du nok svi (ja...svii..au) dem bort, og da får du arr.." Og dette sa hun mens hun lo... Ble helt knust jeg..

Lenke til kommentar

Det var ikke krem jeg fikk men en slags etsende veske i en liten beholder...

stikker kutips nedi flasken og smører på, svir litte grand da, svir noe jæveli noen ganger faktisk, hvis du bommer å treffer feil steder :9

Det heter condyline

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd
Det var ikke krem jeg fikk men en slags etsende veske i en liten beholder...

stikker kutips nedi flasken og smører på, svir litte grand da, svir noe jæveli noen ganger faktisk, hvis du bommer å treffer feil steder :9

Det heter condyline

Hmmm...må inrømme det hørtes litt skummelt ut :p Hehe.. Men det kunne jo svi noe så innirakkern de kremene og da. Får komme meg til fastlegen og be hun skrive ut sånn til meg. Men er totalt blakk for tiden, så blir nok ikke med det første.

Vet du noe om de kan bli der permanent om man ikke gjør noe med de på en stund?

Lenke til kommentar

Tviler på at de kan det.. min var der i et halvt år eller mer siden jeg trodde det var noe annet, men med en gang jeg begynt å bruke den greia så ble det borte i løpet av en uke, kanskje mindre enn en uke også..

Du må nesten spørre legen din om det, men jeg hvil tippe NEI.

Totalt blakk jeg også, derfor jeg lurte på om du ville kjøpe den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...