Cola911 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei! Har mistet trådløs internet pw'et mitt, er det en måte å finne ut det når man er koblet til kabel? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Man må jo være tankeleser for å skjønne hva problemet ditt er ... Hva om du brukte noen flere ord og forklarte hva slags nettverksutstyr du har, hvordan du er koblet opp, og hvilket passord det dreier seg om. Jeg antar at det er et passord du må taste inn på en PC for å få internettilkobling via en trådløs ruter - i så fall er svaret: Kanskje, det kommer an på ruteren, men sannsynligvis står passordet oppgitt som '*********' eller noe, og da er du like langt. Kan du ikke bare legge inn et nytt passord på ruteren og deretter legge det samme passordet inn på PC'en? Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Enten så står det bk/undersiden av routeren din eller finn ip'en til routeren og gå inn via Internett leser og gå på wlan skal stå der Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 hvordan finner jeg ut ip'n til ruteren? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Om du ikke har endret passordet til admin på routeren. står det gjerne i bruksanvisningen, på innloggingssiden til routeren eller i det minste på nettet om du søker opp modellen din. Om du bruker Windows, åpner du kommandolinjen (cmd i kjør) og skriver ipconfig. Kopier adressen til "standard gateway" inn i adressefeltet i nettleseren din. Logg inn, så kan du endre både passordet til admin og til det trådløse nettverket. Endret 6. august 2009 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå