Gjest member-63169 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor Think er så stygg. til og med navnet think er faktisk stygt. Er den stygg fordi det er en elektrobil? Det må da vere muligå lage en elektrobil med litt design som Tesla. Typisk Norge skal skape ny-inovativ tenking og design, herregud omtrent alle bilfabrikanter har i mangen år forsket på design og hva som selger, så skal think lage sin egen "stil" -som ingen vil ha. Uansett hvor fornuftig det designet er så hjelper ikke det hvis det ikke selger! Kunne godt tenkt meg en elektrobil hadde den ikke vært så stygg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Typisk bybil, ta oslo som et bra eksempel. Og ja den er stygg som FAEN ! Stygg, ekkel, plastik papp isopor- stein akti bil i stygge farger med stygg . .. STYGG ! (og ekkel) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor Think er så stygg. til og med navnet think er faktisk stygt.Er den stygg fordi det er en elektrobil? Det må da vere muligå lage en elektrobil med litt design som Tesla. Typisk Norge skal skape ny-inovativ tenking og design, herregud omtrent alle bilfabrikanter har i mangen år forsket på design og hva som selger, så skal think lage sin egen "stil" -som ingen vil ha. Uansett hvor fornuftig det designet er så hjelper ikke det hvis det ikke selger! Kunne godt tenkt meg en elektrobil hadde den ikke vært så stygg. Vel, det kommer vel ann på øyet som ser... Det finnes jo utallige stygge biler, og det har det alltid gjort, se feks på volvo 240 og eldre lada Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 vel, generelt sett er jo omtrent alle gamle biler stygge da i mine øyne. Men det betyr ikke at de en dag var pen/mote. vel, generelt sett er jo omtrent alle gamle biler stygge da i mine øyne. Men det betyr ikke at de en dag var pen/mote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå