Skogkar Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hei, Jeg har en gammel bilstereo som satt i en 97' Toyota, og har derfor Toyotaplugger bak. Denne stereoen vil jeg sette inn i en ny bil, som har standard ISO koblinger. Jeg var innom Thorshov bilrekvisita, men der hadde dem ikke rette typen, samme med Clas Ohlson. Jeg mangler nemlig den orginale koblingen, så jeg skulle hatt en overgang fra; Toyotaplugg han -> til ISO plugg hun. Hvor kan jeg få kjøpt en slik overgang? Takk Endret 5. august 2009 av magge_67 Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m43...6&katid=275 Du finner sikkert den du trenger der. Hvis du har en butikk i nærheten så kan du sikkert stikke inn der og si "jeg trenger en slik dings så gjør at jeg kan bruke den nye spilleren i bilen min" mens du peker på bilen din. Funka for meg. Edit: leste posten din litt bedre, men de har sikkert noe slik liggende eller kan skaffe. skål Endret 5. august 2009 av Larssv Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Takk for tipset, skal sende dem en e-mail;) Endret 5. august 2009 av magge_67 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå