Gjest What to do Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ok, skal prøve det, takk for tipset Lenke til kommentar
G Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Er uenig i at å begrense å ta på henne er løsningen. Det er jo ikke slik at de nettopp har truffet hverandre på byen eller noe sånn. Rumpe- og brystberøring er vel ett must i ett hvert forhold. Kanskje du ikke skal strekke deg rett etter brystene, men berøring av rumpa er jo bare herlig for begge parter. Jeg tror fremdeles det kan være noe hun finner kjedelig med sex'en. Men det er jo du som må finne det ut. EDIT: Med berøring av rumpa så tenker jeg at du noen ganger kan berøre den veldig forsiktig. Jeg kan garantere at lett berøring er like merkbart som hardere. Andre ganger kan du kanskje klemme til en god del hardere for å signalisere at du virkelig er klar. Jeg tenker at du står foran henne, så strekker du hendene bak på rumpeballene og klemmer litt hardt/sensuellt til. Når du tar er forsiktig med rumpeballene, så er det nok med en hånd og da kan du godt stå ved siden av henne, også når du er ute og spaserer. Noen sånne forsiktige kjærtegn av og til kan jo hjelpe å bygge opp for den større seansen som skal utfolde seg noe senere. EDIT 2,5: Du kan jo også ta henne i håret/hodebunnen. Massere henne mykt på ryggen. Når du kommer til sex'en så kan du jo gjøre noe overraskende som å slikke henne i øret (og da snakker vi om dypt i øregangen). Det er gjerne en forglemt erogen sone. Du finner nok andre erogene soner om du leter og leser deg opp på temaet. Forsøk å bli elskovsguden hennes. Endret 5. august 2009 av G Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Som jeg sa er det mulig at hun føler seg presset eller at hun synes han fokuserer for mye på kroppen hennes og dermed ikke setter nok pris på de andre sidene hun innehar. Det er et veldig vanlig problem, som jeg anser som langt mer sannsynlig enn at han er for kjedelig i senga, men jeg kan selvfølgelig ikke utelukke det heller. Det er uansett greit å være på den sikre siden, og å gå forsiktig frem er langt bedre enn å være for pågående. Jeg har forøvrig heller ikke sagt at bryster og rumpe er områder han bør holde seg helt unna, men det er noe han må finne ut av selv. Det avhenger helt av hvor seksuelt det blir oppfattet. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Riktig: hvor seksuellt det blir oppfattet. Jenter er jo gjerne glade i prate. Kanskje nøkkelen ligger der? Lenke til kommentar
Gjest What to do Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hmm, eneste jeg kan gjøre er å prøve meg fram, gå veldig forsiktig fram, i begynnelsen kanskje ihvertfall holde meg unna pupper og rompe, og kanskje gli mer over dit etterhvert. og hvis jeg ser signaler på at hun ikke liker det så går jeg tilbake til andre steder på kroppen som kanskje er litt mer "aksepterte" Som sagt tror ikke jeg det har noe med selve sexen og gjøre, for den har vært helt knall alle andre ganger enn nå i det siste. jeg er ganske optatt av at begge skal ha det bra når det skjer, og de gangene vi har gjort det mener jeg at jeg har vært ganske flink til det, jeg kjenner denne jenta ganske godt nå, og jeg ser når hun er fornøyd eller ikke, og jeg merker det på oppførselen. Alle de andre gangene har det vært bra, bortsett fra de siste gangene. Så jeg tror ikke det er det som gjør det. Men når hun i utgangspunktet ikke er interesert i å ha sex så blir det jo ikke noe bra hvis vi gjør det. Hun må jo være villig hun og hvis hun vil ha glede ut av det. Så roten til problemene ligger i at hun ikke tenner på meg lenger, og det er mye mulig at det kan være pga hun synes jeg har fokusert for mye på sex som noen av dere andre sier. Men, for å gi ut litt ny informasjon, jenta jeg er sammen med er veldig usikker på sitt eget utseende. Hun synes selv ikke hun er noe pen. Men der prøver jeg alt jeg kan og konstant fortelle ho at jeg synes ho ser helt nydelig ut akkurat som hun gjør. Dette er ikke noe som har kommet opp nå i det siste, men slik har hun alltid vært, og det har tidligere ikke vært noe problem. Vi hadde for en stund siden en periode med mye krangling og sånt, det er forbi og glemt nå. Men den tiden så hadde vi ikke noe sex, når vi begge så oss ferdige med den krangelen og begge hadde tilgitt hverandre så kom det igjen en liten periode med mye sex, hun var veldig villig, faktisk så var det hun som tok intiativet flere av gangene. Da skjedde det mange ganger i løpet av uka. Men dette var 1 uke, det er etter denne uka ting har begynt å dabbe av. Greit at hun kanskje gikk litt lei etter en uke med nesten konstant sex, men det betyr jo ikke at hun kan være lei for alltid. For etter den gangen har hun ikke vært noe særlig villig uansett hva jeg har forsøkt. For å legge til, den uka var begge godt fornøyd med selve sexen, begge ble veldig tilfredstilt. Så gikk det nesten en uke, og jeg prøvde meg litt, det var første gangen den "planleggingen" begynte. Helt fra den gangen har det vært sånn at nei, har ikke noe lyst idag, men kan love at vi gjør det (sett inn en dag her). Og, ja hun har stort sett holdt det hun har sagt, men hun har hatt null glede av det. Jeg har mange ganger prøvd å bare la det skje, ved å forføre henne osv, men det har ikke funket. Og det var ikke for mer enn et par dager siden hun sa, at hun ikke ble noe tent av det jeg gjorde lenger. Hva det kommer av vet jeg jo egentlig ikke, men da er vi tilbake til det med at jeg tror at det kan være pga hun synes jeg har hatt for høyt fokus på det. Den gangen det skjedde at hun hadde så lyst, jeg vet ikke om det var pga meg, eller rett og slett pga kroppen hennes "fortalte henne" at nå er det lenge siden. Det kommer jeg heller aldri til å vite, for hvis hun ikke blir tent av meg så forsvinner ihvertfall en del av min vilje. Men siden hun nå ikke har noe lyst, så kan jeg heller ikke se hvordan det kan hjelpe hvis jeg ikke prøver på noe, hvis hun ikke har noe lyst, så kommer hun jo heller ikke til å ta intiativet til å gjøre noe, og da sitter vi der. Jeg tenner vanligvis på å bare være i nærheten av ho. Det har ho jo nå sagt at ho ikke gjør. Vi har pratet om det, eller jeg har pratet. for hun har vært null interesert i å snakke om det. Alt hun egentlig har sagt er (ikke snakk om det, så ordner det seg.) Men etterhvert så kom ho fram til at ho ville at jeg skulle prøve å la hun ta intiativet neste gang, at jeg ikke skulle tenke på eller prøve å gjøre noe som hadde med sex å gjøre. Og det er jeg villig til å forsøke, ihvertfall en liten stund, for det sier seg selv at det vil ikke fungere i lengden dersom hun ikke etterhvert faktisk tar initiativet. For jeg vet jo ikke hvor lenge jeg kan gjøre det. 1uke? 2uker? Jeg tenkte jeg skulle gi det 2 uker ihvertfall, og hvis ikke det har skjedd noe da. så vet jeg vel egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Men tilbake til en ting jeg kort nevnte istad, det at med hun gjerne sier at hun godt kan runke meg de gangene hun ikke har lyst. Kanskje jeg bare skal si nei til det og? For hvis jeg sier ja, så får det meg kanskje til å virke hakket for desperat. At hvis jeg heller sier nei, jeg kan heller vente til neste gang du har lyst så får vi begge noe glede av det. Så vil også det kanskje hjelpe? noen tanker om det? Lenke til kommentar
G Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er vanskelig å vite hva det kan være. Men du nevner selv krangel som dere hadde. Det er jo mulig noe av det ennå sitter i henne, minnene fra kranglene. Du nevner at hun har dårlig selvbilde på egen kropp. Det kan jo være så alvorlig at kun terapi hjelper, men igjen er det vanskelig å vite. Du får forsøke å grave litt i ting forsiktig. Om du vil fortsette å satse på henne, kanskje du bare må finne deg i å være tålmodig da. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg tror ikke hun selv vet hvorfor hun ikke har lyst, og at hun derfor er litt frustrert over seg selv og ikke vil prate om det. Jeg tror derfor ikke at det er noen god idé å prøve å få henne til å prate om det nå med det første. Gi henne litt rom til å finne ut av hva hun egentlig føler, mens du fortsetter å vise at du er skesuelt interessert uten å presse. Prøv også å være litt mer oppmerksom på de andre sidene hun har, og spør henne gjerne litt om det. Gjør det hun vil gjøre, vis omtanke og vær litt mer romantisk, men ikke gjør det for åpenbart. Og prøv å ikke være seksuelt fortvilet selv, men tenk heller fremover. Om du er litt tålmodig og dere begge har det bra ellers, vil det seksuelle komme naturlig. De beste øyeblikkene kommer som kjent når du minst venter det. Men om det er lite tegn til bedring om et par uker, og du synes det begynner å bli et virkelig akutt problem, burde dere ta en prat om det. På det tidspunktet vil dere begge forhåpentligvis ha mer innsikt i problemet, og om du forteller hva du har forsøkt de siste ukene, vil hun nok være mer villig til å prate om det. Men vær veldig forsiktig med å snakke om deg selv, at du trenger sex, og at det du har gjort er fordi du vil ha sex. Da skyter du deg selv i foten, bryter ned alt du har gjort de siste ukene, og gjør det kanskje ti ganger verre. Det eneste det er godt for, er for å forklare hvorfor du ikke kan fortsette dette forholdet. Så, hva med når hun tilbyr seg å runke deg? Forhåpentligvis kommer ikke det opp om du ikke gir inntrykk av at du har veldig lyst på sex. Hvis det allikevel skulle komme opp, heller jeg mot at du burde si nei. Problemet da er naturligvis at hun kan ende opp med skyldfølelse, og for å unngå det, må du nok på et vis fortelle henne at du ikke er interessert i sex bare for å ha sex, men for å komme nærmere henne. Om hun så fortsetter å insistere, kan du forhåpentligvis si ja uten å fremstå som en egoist. Det er mye hvis og men her, og du er nødt til føle på hva som er riktig selv, men jeg håper dette hjelper deg litt. Lykke til ihvertfall Endret 5. august 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Anbefalning av jente, som ikke har vært i din situasjon, men hennes... * Ikke mas om sex'en, for det kan få henne til å tenke "faen" hver gang dere begynner.. * Er en mulighet, sier ikke at du gjør det, men at det tilfeldigvis blir "glemt" forspil. Er det ubehagelig å ha sex, vil man heller ikke ha det.. * Problemer rundt dette fører ofte til krangel, hvor man fort kan føle seg såra, så vær flink til å vise at du ikke er sur på henne. * IKKE kna henne på puppene, eller rompa. Etter en diskusjon som dere har hatt tror jeg at jeg hadde klikka i vinkel om typen hadde gjort det. Sånn overemosjonelt, "Du respekterer ikke hva jeg mener". Som jeg hadde blitt irritert av hvis jeg var gutt. * Kos på henne, samtidig som du ikke er for "Needy" ... Og lykke til Edit: Likte det rikspøbel sa Endret 5. august 2009 av Optimistisk Lenke til kommentar
Gjest What to do Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Takk for tipsene og meningene folkens, det hjelper veldig. Jeg skal gi det dere sier et helhjertig forsøk, og forhåpentligvis så løser dette seg av seg selv. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Optimistisk: Kan du "visualisere" dette for oss, for vi menn trenger å tenke i bilder: * Kos på henne, samtidig som du ikke er for "Needy" Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Optimistisk: Kan du "visualisere" dette for oss, for vi menn trenger å tenke i bilder:* Kos på henne, samtidig som du ikke er for "Needy" Haha Det jeg mente er at overdreven kosing kan fort få henne til å tenke.. Ja, nå prøver du igjen! Er også en mulighet for at hvis hun er "lei" så kan hun finne det kvalmene.. bra kosemetoder vil jeg si er ting hun veit "du" ikke får så mye "ut" av, men som hun synes er deilig. kose henne i nakken, styke henne på ryggen osv. Gi henne massasje uten å prøve å få seg noe overhode. Kan hende hun tilbyr seg og da gjør du bare alt du kan for at hun skal få det supert, (ikke tenk, jippi ENDELIG) Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Skummet igjennom så det kan hende du har nevnt det, men jeg spør likevel - kommer hun? Og om det virker som at hun kommer, tror du hun faker? Har mange venninner som ikke kommer sammen med partneren og desverre faker de første gangene, men så klarer de ikke slutte i frykt av hva partneren vil synes om saken. Om hun ikke kommer, eller faker, kan dette godt ha noe med problemet deres å gjøre. Du nevnte også at dere hadde hatt masse spennende sex, rollespill o.l. men dere har jo ikke vært sammen så lenge. Kan hun ha gått lei delvis pga dette? Ellers synes jeg en periode hvor du ikke maser, hinter eller antyder noe seksuelt, samt at du lar henne ev. ta initiativ høres ut som en god idè! Om hun ikke tar initiativ den første uken eller så, synes jeg du skal holde deg på matta lengre - et par uker klarer du, om du vil satse på denne jenta! Du har også fått gode tips jeg vil støtte; ikke ta på henne seksuelt, kos med henne uten å forvente noe (massasje, klø på ryggen, kose i håret o.l), vise at du klarer deg uten sex (ikke desperat) og å snakke med henne! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Prøv å virk uinterresert i 1-2 uker. og se hvordan hun reagerer. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du som gutt har disse naturlige driftene intakt. Alt ser ut til å fungere 100 prosent. Jeg forstår godt at du er frustrert. Når du blir eldre vil jeg tro at interessen for sex kan komme til overflaten litt færre ganger i uken. Det kan skyldes så mangt, men ett travelt hverdagsliv med barn kan være en grunn. Jeg foreslår likevel at du de gangene du har funnet ut at du vil ha litt sex. At du da kan forsøke å få orgasme 1 eller 2 ganger ekstra eksempelvis. Prøv igjen 15 til 45 minutt etter første gang. Kanskje det kan få deg til å være tilfredstilt noen timer (eller dager, alt etter individ) ekstra. Om du synes det er riktigere/enklere å gjøre det på egen hånd, så gjør det. Onanering er ikke noe å skamme seg over. En moden person vil forstå at det bare er sunt og godt for deg. Men, igjen; selvfølgelig om hun aldri får noe av deg, så kan hun jo begynne å føle seg neglisjert. Neglisjering ser jo ikke ut til å være noe problem for deg og henne. Ser jo ut til at du alltid er parat. En annen ting jeg vil foreslå å utforske, er å finne ut når på døgnet hun er mest motakelig for sex. Jeg foreslår også at andre kommer med tips om når på døgnet det kan være best. Det er sikkert både individuelle forskjeller på det, samtidig som det nok kan være fellestrekk på det. Selv synes jeg morgenbrød er en artig ting (hos mannen vel og merke), som er fint å nytte seg anledningen av. Lenke til kommentar
Cie Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du har vel fått mange gode råd her, men vil si noen ord selv og. Det første jeg tenkte på: går hun på p-piller (eller annen hormonell prevensjon)? P-piller kan virkelig være den ultimate drepen for sexlysta, det er vi mange som kan skrive under på Og det kan godt hende hun selv ikke er klar over det, og bare tror det er henne det er noe galt med. Og er dette tilfelle så må dere jo ta en ordentlig PRAT sammen, slik at hun kan finne ut av hvorfor sexlysta er borte - og om hun faktisk vil ha den tilbake. Er sexen dårlig vil også sexlysta forsvinne, logisk nok. Nå mener du at sexen er bra, og da tror jeg ærlig talt du har rett i det. Men likevel, det kan hende det er noe hun ønsker som hun ikke tør å nevne? Hvis ikke dette løser seg snart så MÅ dere snakke om det. Dere er begge så unge, og det å ha et sånt sexliv er bare tragisk, for dere begge. Vil hun absolutt ikke snakke om det og det er uaktuelt for henne å finne en løsning må du nesten revurdere forholdet. Orker du å ha et sånt sexliv? Det ER faktisk flere fisk i havet, om denne fisken skulle vise seg å være vanskelig å holde på, that is. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Så en film: "Adam and Eve - She's got it all... and he's not getting any!" Obs, det norske coveret er annerledes. Stakkars mann, han syntes jeg synd på, 9 fuckings tørre måneder uten å få betan. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jøss... har erfart egentlig det motsatte av at det dabber av. først så var det sex kanskje annahverdag 1 år senere opp mot 2 ganger per dag i gjennomsnitt Lenke til kommentar
Heidi... Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er det rart mange jenter sliter med lysten sier jeg.. Se på noen av rådene her, om å ta henne på pupper og rumpa?? Er det noe som er turn-off når lysten er dårlig fra før er det ihvertfall det!! De fleste jenter som sliter med dårlig sexlyst klager aller mest over hvor fokusert kjæresten er på det. Klåing og andre desperate forsøk på å få jenta igang hjelper ikke! De fleste jenter sier også at de savner kosen, altså kos som ikke fører til sex. "Underernærte" gutter tenker ofte at "nå kan det bli noe" så fort jenta vil kose litt. Kutt ut det der! Drit i sexen en stund, selv om dere gutter føler dere ikke maser eller presser, så synes det ekstremt tydelig på kroppsspråket at dere ønsker sex. Dere klarer ikke å skjule det, og dermed oppfattes det som press. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Da syns jeg jenta burde si direkte til han i stedet for å gå rundt for seg selv og små hinte hele om at hun ikke vil ha sex hele tiden. Lenke til kommentar
Ansjos Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 hei. sex er ikke alt her i livet. Kan du ikke bare elske henne for den hun er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg