Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min er ikke interessert i sex lenger, hva skal jeg gjøre?

Gjest What to do

Anbefalte innlegg

Gjest What to do

Hei, jeg har et problem. Jeg og dama har vært sammen i 6mnd nå. Og før jeg sier noe annet så skal dere vite at jeg elsker denne personen mer enn noe annet i hele verden. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Men, det er alltid et men.. Som sagt vi har vært sammen i 6mnd nå. Jeg er 19, og hun er 18. I begynnelsen, si de første 4mnd, så hadde vi sex veldig mye, gjerne flere ganger om dagen nesten hver eneste dag. Og ja, jeg vet at etterhvert så vil dette normalt dabbe av littegrann, men i dette forholdet så synes jeg det begynner å gå for langt. De siste to månedene så har vi hatt sex max en gang i uka, kanskje 1 gang på to uker. Dette er aaaaltfor lite for meg. Og i tilegg så har disse gangene vært meget dårlige, jeg har nermest måttet tvinge hun til å gjøre det, og hun har hatt meget lite glede av det. For en stund siden så hadde vi en krangel om at hun synes jeg drev hele tiden å planla når vi skulle ha sex, og det sa hun at hu ikke likte. Vel nå er kortene snudd helt på hodet, nå vil hun aldri ha spontan sex, ikke en eneste gang har mine forsøk på å forføre hun virket. Og det er ting som fungerte knirkefritt før. Når jeg prøver på noe nå, så sier hun nesten før jeg har begynt at "nei, jeg orker ikke idag, vi kan gjøre det på (sjekke kalenderen) onsdag. (f.eks) Dette er et stort problem for meg, For det er ikke slik det skal være, vi er unge, og vi bor nermest sammen. vi er sammen ihvertfall 6 av 7dager i uka. Og når det da endelig blir onsdag så har hun heller ikke lyst i det heletatt. det blir mer sånn, "gidder du gjøre det litt fort?" Det er ikke sånn jeg vil ha det...

Jeg har prøvd å snakke med henne om det, og hun sier bare slutt å gnål, det ordner seg. Kanskje jeg ikke har lyst fordi du maser sånn? Men jeg synes ikke jeg har maset, det eneste jeg har gjort er at på slutten av en fin dag, så ser jeg ikke hvorfor vi ikke kan ha sex, jeg blir tent bare av å være i nerheten av henne. og når vi har hatt en skikkelig koselig dag sammen, hvilken måte kan da være bedre å avslutte på enn å ha sex? ikke bare for den seksuelle tilfredstillesen, men fordi vi elsker hverandre. Og folk som elsker hverandre liker jo som regel å ha sex? Hun sier hun ikke finner meg noe seksuelt tennende lenger, men at hun likevel elsker meg. Ja, det er jo bra hun elsker meg, men det er ikke nok.. Noenganger tviler jeg på at hun i det heletatt gjør det, når hun er så lite interesert i det...

Jeg har ihvertfall fått pratet litt om det, og jeg har godtatt å prøve hennes måte, jeg skal ikke be om sex, eller noe som minner om det. La henne ta intiativet. så ser jeg hvordan det jeg går. Men jeg har en sterk følelse på at det ikke vil fungere, for det sier seg jo selv at den måten vil ikke fungere i lengden. jeg er jo en gutt, jeg har mine behov jeg og...

Så da vender jeg hit, det virker som om folkene på dette forumet har vært borti det meste, så hvis det er noen som har noen tips, eller som kan hjelpe meg til å fortså dette så vær så snill, skrik ut. For jeg vil ikke at dette forholdet skal gå i vasken, alt stemmer bortsett fra dette punktet. og ihvertfall etter min mening så er dette altfor stort til å kunne la gå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest What to do

Glemte å si at jeg setter veldig pris på det dersom folk tar seg tid til å lese ordentlig igjennom før de svarer. Takk :)

Lenke til kommentar

Oi du klager!!! Sex er gøy det, men ikke et must. 1-2 ganger i uken er ikke noe spess lav normal for et stabilt par. Og ja, du maser! Skal ikke trenge å ha sex hver kveld!

Meen, når hu sier at hu ikke tenner på deg lengre har dere et problem. Et forhold skal inneholde sex, så hvis hu ikke klarer å "få den opp" for deg lengre så tror jeg forholdet har tatt en feil vending en plass..

Lenke til kommentar
Gjest What to do

1-2 ganger i uken hadde jeg klart meg meg. HVIS hun hadde vært interesert i det.

Men for hun så er det vel egentlig heller kanskje 1 gang i måneden som gjelder.

Hvis det er det engang. Hun er bare ikke interesert i det heletatt. hvis jeg skal ha det 1-2 ganger i uken så vil jeg ihvertfall at hun skal like det. Og jeg prøver å få hun til å like det. si jeg prøver å få sex en dag da, også sier hun nei, ikke idag. men jeg lover at jeg skal gjøre det da og da, sånn vil ihvertfall ikke jeg ha det. sex skal ikke planlegges, det skal bare skje naturlig. Jeg ber ikke om det hver dag. men 1-2ganger i uken hadde ihvertfall passet mine behov. Men det er ikke noe poeng i det hvis hun ikke har lyst til det heller.

Så som du sier, at hun ikke tenner på meg, det er det som er det største problemet. hadde hun gjort det så hadde jo det andre sikkert ordnet seg det og. Hun sier hun har det helt fint på alle andre områder men at jeg ikke tenner henne lenger. Og hun kan heller ikke si hvorfor :/

Men takk for svaret ditt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest What to do
Høres ikke ut som det... Jeg vil tro at hun begynner å gå lei siden dere tilbringer så mye tid sammmen. Gi henne litt albuerom.

Kanskje, den tanken har også slått meg, men hun vil veldig gjerne være sammen med meg, hun spør meg hele tiden om vi skal finne på noe osv. Vi bor ikke sammen, men denne sommeren har jeg hatt huset for meg selv, så hun har vel egentlig bodd her så og si hele sommeren.

Det er ikke lenge siden vi "slo opp" for 1 dag, etter den ene dagen så var hun på knærne og ba om tilgivelse og at hun mest av alt ville være sammen med meg for hun hadde aldri tidligere insett hvor mye hun elsket meg og alt det der. Og det ble jo jeg selvsagt glad for, for det var det jeg ville og. Så hvis hun begynner å gå lei, hvorfor vil hun da tilbringe så mye tid med meg..? Alt annet føles ihvertfall riktig, vi smiler og ler og er glade når vi er sammen. og alt virker ihvertfall tilsynelatende bra. Men jeg vet ikke jeg?

Lenke til kommentar
Gjest What to do
Vel, du kan jo prøve å la henne ta initiativet. Bare la vær å snakke om sex eller tenke på sex i 1-2 uker og se hvordan hun reagerer.

Jepp, det er det jeg har tenkt til. Og jeg håper det løser problemet. For som sagt det største problemet er ikke mangelen på sex, men at hun ikke finner meg noe tennende. Hvis hun ikke vil ha sex så siier hun alltid at hun gjerne kan gjøre det med hånda f.eks. Og da sier jeg somregel ja. Og det er veldig snilt av hun synes jeg. Men kanskje det er noe der, hvis jeg f.eks sier nei, du kan la være jeg venter heller til du har lyst. så kanskje jeg vil virke mindre "desperat" for kanskje det er det som er feilen, jeg virker for desperat?

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Eventuelt kan du begynne å bry deg litt mer om deg selv. Kanskje begynne å trene. Spise litt sunnere. Dusje og stelle deg skikkelig. Jenter liker gutter som tar vare på seg selv.

(men ikke bli for fisefin, det kan slå tilbake).

Og som nevnt gi henne litt tid til å ville ha deg. Prat om andre ting. La henne være i intimsone med deg uten at du begynner å klå.

Vær litt opptatt av og til, si du har andre konkrete planer (som å finne på noe med venner), hvis hun har lyst å finne på noe. Vær sosial med folk rundt deg og ikke bare henne. Gjør ting uten henne. Og la henne gjøre ting med sine venner uten at du skal bry deg for mye. Stol på henne og vis at du stoler på at hun stoler på deg. Vær aktiv. Kjør gjerne noen runder med støvsugeren eller rydd av kjøkkenbenken i ny og ne.

Små ting hjelper ekstremt mye.

Lenke til kommentar
Gjest What to do
Eventuelt kan du begynne å bry deg litt mer om deg selv. Kanskje begynne å trene. Spise litt sunnere. Dusje og stelle deg skikkelig. Jenter liker gutter som tar vare på seg selv.

(men ikke bli for fisefin, det kan slå tilbake).

Og som nevnt gi henne litt tid til å ville ha deg. Prat om andre ting. La henne være i intimsone med deg uten at du begynner å klå.

Vær litt opptatt av og til, si du har andre konkrete planer (som å finne på noe med venner), hvis hun har lyst å finne på noe. Vær sosial med folk rundt deg og ikke bare henne. Gjør ting uten henne. Og la henne gjøre ting med sine venner uten at du skal bry deg for mye. Stol på henne og vis at du stoler på at hun stoler på deg. Vær aktiv. Kjør gjerne noen runder med støvsugeren eller rydd av kjøkkenbenken i ny og ne.

Små ting hjelper ekstremt mye.

Jeg trener regelmessig og jeg er en veldig renslig person, dusjer somregel to ganger daglig, og kler meg ganske bra etter min mening ihvertfall. Spiser relativt sunt og.

Punkt 2. Er det jeg tenkte jeg sku prøve på nå, og det er også det hun ville, så forhåpentligvis så vil det hjelpe litt å prøve å vise at jeg ikke er "avhengig av sex"

At jeg setter pris på å være med hun av andre grunner også.

Punkt 3 og 4, er noe jeg ikke har vært særlig flink på, men jeg kan prøve å bedre meg på det.

Takk for at dere tar dere tid til å svare, dere er til stor hjelp ;)

Lenke til kommentar
Gjest What to do
Med mindre du bader i gjørme hver dag eller ikke vasker deg skikkelig syns jeg dette er unødvendig. Én burde holde! smile.gif

Det er mye muilig, men det er vel ikke akkurat teamet for denne samtalen er det vel? xD

Men jeg satser på det med å ikke snakke om eller prøve noe som har med sex å gjøre på et par uker jeg, så får vi se hva som skjer. Kanskje det vil få litt av spenningen og gnisten tilbake. Jeg håper ihvertfall det. Jeg trenger ikke ta sorgen på forskudd, forhåpentligvis vil dette hjelpe :)

Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis ikke en sånn samlivspartner som du beskriver. Har du forsøkt å tenne henne på forskjellige måter. Du bør prøve forskjellige råd du kommer over til å tenne lysten hos henne.

Du kan jo onanere de gangene du ikke får henne interessert. Om du finner henne uholdbar etter masse forsøk, så finnes det jo flere fisk i sjøen for å si det sånn. Du er jo ennå ganske ung, så kanskje du ikke har prøvd nok partnere til å finne den mest kompatible, bare en tanke tilfelle førstnevne forsøk skulle feile.

EDIT: Kanskje hun synes du er en kjedelig sex-partner. Du kan jo forsøke å få henne med på litt forskjellig type sex og sex-stillinger. Be henne om sex som folk normalt synes er vanskelig å spør om. Se om hun tenner på det.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest What to do
Jeg har heldigvis ikke en sånn samlivspartner som du beskriver. Har du forsøkt å tenne henne på forskjellige måter. Du bør prøve forskjellige råd du kommer over til å tenne lysten hos henne.

Trust me, har prøvd det aller meste, noen ganger har det funket til en viss grad, hun har gjort det. men ikke hatt noe særlig nytelse av det. Men skal prøve det andre jeg sa, og det de andre nevnte og se hvor det fører først. Fungerer ikke det, så får jeg prøve å finne en annen løsning.

Lenke til kommentar
Gjest What to do
EDIT: Kanskje hun synes du er en kjedelig sex-partner. Du kan jo forsøke å få henne med på litt forskjellig type sex og sex-stillinger. Be henne om sex som folk normalt synes er vanskelig å spør om. Se om hun tenner på det.

Tror ikke det er selve sexen som er problemet, for vi er/var litt sånn halvville begge to, vi har prøvd ut det meste tror jeg, bøker, kostymer, spill. U name it xD

Lenke til kommentar

Hun kommer ikke til å ha lyst til å ha sex om du ikke viser at du er interessert i henne seksuelt, så å unngå alt som har med sex å gjøre vil mest sannsynlig ikke fungere. Samtidig må du ikke være så pågående at hun føler seg presset, eller tror du bare er interessert i henne for kroppen hennes. Med mindre det er noe spesielt som har skjedd, som ikke har kommet frem her, må du nok rett og slett bare prøve å finne den riktige balansen. Og hold deg på den mindre pågående siden om du er usikker på om du går over streken.

Noen konkrete tips:

- Ta på henne. Å kna brystene og spanke henne er ikke måten å gjøre det på, men sørg for å ha fysisk kontakt med henne ofte. Stryk henne i nakken, hold hånda på korsryggen hennes, kyss henne på halsen osv.

- Komplimenter utseendet hennes. Igjen uten å ta helt av.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...