NyZeta Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er så alt for mange som klager på verkstedene rundt om nå til dags, så jeg synes at Dell fortjener litt skryt for behandlingen de gav meg. Her for litt over et år siden kjøpte jeg en Dell M1330 bærbar til min samboer. Den har fungert rimelig greit i litt over et år. I det siste har den imidlertid begynt å bli varm og viften gikk konstant. Det hele toppet seg men horisontale og vertikale striper over hele skjermen. Dette da bare et par uker over garantitiden på et år. Jeg ringte Dell XPS support og traff på en hyggelig svenske. Dette var da i går (04.08.2009) klokken ca 14:00. Etter en liten forklaring så fikk jeg beskjed om at hovedkortet skulle byttes og at dette var et problem som en del av maskinene i den serien hadde opplevd. I dag (05.08.2009) klokken 12:00, banket det på døren. En tekniker fra Dell satte seg ved kjøkkenbordet vårt og skrudde litt. Og etter en halvtimes tid så var maskinen oppe og gikk med nytt hovedkort, ny kjølepasta og ikke minst nytt skjermkort. Det hele tok 23 timer fra jeg ringte inn til jeg igjen var fornøyd Dell-Bruker. Tusen takk Dell. Slik behandling liker jeg Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Høres kjempeflott ut, Dell pleier å være greie å forholde seg til ! Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Meget bra av dell,hyggelig og oppleve sånt Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det ikke 2 år garanti på alle pcer i norge (samt mobil tlf etc.)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå