maedox Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Skyt meg om jeg tar feil, men er det overhodet noen forskjell i prisene? Tilbudet for private på 299,- har de hatt lenge, og for bedrifter har det kostet 399,- for fri bruk så lenge jeg kan huske. Er det ingen andre som reagerer på dette? Lenke til kommentar
G Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har ikke satt meg inn i det ordentlig, men synes kanskje å erindre at det tidligere kanskje; kun var ett tilbud som ikke nødvendigvis var bestemt å skulle være varig. Nå ser det ut til at prisen er hamret fast på veggen ihvertfall. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Skyt meg om jeg tar feil, men er det overhodet noen forskjell i prisene? Tilbudet for private på 299,- har de hatt lenge, og for bedrifter har det kostet 399,- for fri bruk så lenge jeg kan huske. Er det ingen andre som reagerer på dette? 299 kr mnd var kampanjepris som varte ut juli, aner ikke når de satte den i gang. Det som er nytt er tjenesten som gir 500 mb til 99 kr, ellers er kveld&helg blir dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg