Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kyssing og kutt på leppa

Gjest fargeskjerm

Anbefalte innlegg

Gjest fargeskjerm

Heisann!

I går fikk jeg et lite kutt midt på leppa. Senere kyssa jeg og dama. Det er vel ingene fare da? For da var jo ikke såret ferskt lenger. Tenker bare på at det ikke er det samme som feks et større munnsår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fargeskjerm

Jeg vet ikke. Tenker bare på at folk ikke kysser når de har munnsår osv, og hvordan det er å få andre sitt spytt i kuttet.

Lenke til kommentar

Det er vel tre grunner til at det klines lite med munnsår;

1) Såret er forårsaket av bakterier, og det er ikke mange som ønsker disse overført til andre.

2) Det å kysse noen med skikkelig munnsår, er mindre behagelige greier.

3) Ett skikkelig munnsår er for svært mange såpass uapetittelig, at kyssing utgår.

Du har nok ikke noe å frykte her ;)

Lenke til kommentar

Eg har det såkalte Herpes Simplex viruset i kroppen, så eg får munnsår fra tid til annen, men det kan gå flere år mellom hver gang.

Og kyssing med munnsår er ikke så behagelig for den som har det, for det er veldig veldig sårt å være borti, og det er ikke så appetittelig mener nå eg.

Nei blod mot blod er ikke så farlig, men tenkte såklart på VISS du ikke vet om hva slags sykdommer partneren kan ha. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...