LewiU Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei! Jeg studerer som webstudent, noe som fugerer veldig bra. bortsett fra at jeg bruker for mye tid på alt annet man kan gjøre på nette, sånn som dette er det noen som vet om et program som man kan blokkere enkelte eller bare gi tilgang til visse sider.. den må være passordbeskyttet og helst ha muligheten til å blokkere sidene innenfor spesielle tider på døgnet. Mvh Lewi Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 http://www.freakforum.nu/forum/archive/ind...hp/t-85523.html Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oh, the irony... Prøvde linken Kris ga (Sorry for off-topic, måtte bare) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dette står på siden jeg linket til: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Finn et tekstdokument på maskinen som heter "hosts". Den ligger vanligvis på "C:\Windows\system32\drivers\etc\" Åpne dokumentet i f.eks Notepad og skriv inn "127.0.0.1 www.diskusjon.no" hvor du vil i dokumentet. Da blir diskusjon.no blokkert. Det samme kan gjøres med alle andre sider Lenke til kommentar
LewiU Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Å endre host filen har jeg gjort. Men hjelper ikke siden jeg vet hvor lett det er. Jeg må rett og slett ikke ha muligheten til å bruke annet enn 4-5 nettsider mellom 7-17. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå