HulkHaugen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kom over denne artikkelen: Leilighet med 90% rabatt, hvor man kan lese følgende: Det er boligkomplekset Regent Bal Harbour ved Miamis strandlinje hvor 51 leiligheter nå er solgt til 32.000 dollar stykket, eller fattige 192.000 norske kroner. Da de samme leilighetene ble lagt ut for salg i 2005, var prisen på hele 550.000 dollar, eller 3,3 millioner kroner per leilighet. Det høres da helt fantastisk ut spør du meg, og jeg lurer på å kjøpe, kanskje opptil 3 leiligheter. Nå regner jeg med at det er gulleggene de snakker om her, men uansett så må det være mye penger å tjene på litt tålmodighet her. Ellers så er jeg veldig usikker på regler, og det er derfor jeg spør her inne. Hvordan er det med boplikt, opphold i USA, andre utgifter og lignende? Andre problemstillinger ved en slik handel? Prisen for selve leilighetene er jo en vits, 3 stk slike leiligheter koster jo det samme som en BMW 5-serie her i Norge. Tenkte å ta en tur bort og kikke litt, virker veldig spennende. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Visst du ikke ender opp som han på tv her forleden. Han og kona/samboer bodde visst alene i en storblokk. Endret 5. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Nei men da skal jeg ikke gjøre det Kan sikkert snakke med forskjellige meglere der borte og få litt informasjon om hvordan markedet er og fungerer, men hadde vært praktisk med litt forhåndsinformasjon... Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hehe, skjønner. Jeg kan dessverre ikke gi deg noe tips angående USA, ville bare informere deg om han mannen Endret 5. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå