iMono Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vil ha et lett nummer, men vil betale minst mulig for det. Noen løsninger? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du kan få mitt for 200.000. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Ikke morsomt og til null hjelp. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvis du synes prisen min er litt for stiv, så kan du jo forsøke deg hos Telenor. Jeg selger ikke mitt for mindre enn 200.000 nemlig, årsaken er at det er så upraktisk å bytte telefonnummer, pluss at jeg har hatt samme nummer i 10-12 år og alle som hører nummeret mitt 1 gang, husker det. http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest...ummer/index.jsp Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Nei, jeg er ikke interessert i ## telefonnummer er fjernet av ilpostino ## hvis det er ditt nummer. Endret 5. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
ashore Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Bestiller man abb. på f.eks. http://nettbutikk.telenor.no får man opp et par telefonnummer man kan velge mellom. Er man ikke fornøyd med de som dukker opp kan man prøve på nytt for å se om det dukker opp noen nye. Jeg var rimelig heldig der for en måned siden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har fjernet et telefonnummer fra en post. Vi ser helst at man unngår å nevnte telfonnummer og fulle navn på tredjepersoner i sine poster. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vil ha et lett nummer, men vil betale minst mulig for det. Noen løsninger? Du må nok regne med å betale for slike nummer. http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest...ummer/index.jsp Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hos Chess.no kan du velge blant vanlige, sølv- og gullnumre. Velg bestilling av f.eks. Chess Premium (fungerer ikke med kontantkort) og velg "Nytt nummer". Da kan du søke etter ulike kombinasjoner, og se etter gullnummer og sølvnummer. Prisene varierer fra 250 kr for vanlig nummer til 2500 kr for et gullnummer. Aner ikke om noe sted du kan få dette billigere. Edit; Fikset et bra nummer til samboeren min gjennom denne muligheten; 45xx0000. Betalte 2500 kr for "herligheten". Endret 5. august 2009 av Hedonism Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Uten at jeg svarer på det trådstarter spør om: er det egentlig noen nytte i "gullnumre" lengre? Har ikke alle bare lagret folk på telefonen som "Dama" osv? Kort fortalt: går man virkelig rundt og husker telefonnumre fortsatt? Jeg gjør i alle fall ikke det. Har kanskje tre-fire i hukommelsen, resten i adresseboka. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Er vel mest aktuelt for firma, og bruk i jobbsammenheng. Ser bedre ut på et visittkort eller når du skal opplyse det til eksempelvis kunder o.l. Men ja, det har ikke så stor betydning. Jeg har selv et såkalt gullnummer 9XX00000. Er vel ganske enkelt fornøyd over å ha et nummer jeg syntes klinger bra, tror ikke jeg har noe dypere forklaring på hvorfor. Om du ikke ser poenget, så betyr ikke det at ikke andre gjør det. Endret 5. august 2009 av Hedonism Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er vel mest aktuelt for firma, og bruk i jobbsammenheng. Ser bedre ut på et visittkort eller når du skal opplyse det til eksempelvis kunder o.l. Men ja, det har ikke så stor betydning. Jeg har selv et såkalt gullnummer 9XX00000. Er vel ganske enkelt fornøyd over å ha et nummer jeg syntes klinger bra, tror ikke jeg har noe dypere forklaring på hvorfor. Om du ikke ser poenget, så betyr ikke det at ikke andre gjør det. Greit å ha om man er småbarnsforeldre? Mange vil ikke la ungene sine ha telefoner før de f.eks begynner i 5. klasse, da er det greit at det er lett for ungene og huske nr. hvis de f.eks er på besøk hos noen, og trenger å si ifra, har gått seg vill o.l. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå