Mio Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er en techno låt og de synger "i'm the big bad wolf" På musikk videoen ser man en kar står utkledd som en ulv på dansegulvet.Så synger de et refreng som er sånn..mamy's home,don't be afraid of the wolf..osv.. Så den på Tv her om dagen,ganske kul låt. Håper noen vet navnet på denne ?? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg så orginalen på barne-tv for en del år siden. ;-) Spinner rundt historien om ulven som faket lys stemme så den fikk litt lammekjøtt. (Grim tror jeg.) Bortsett fra Teletubbiene og Pompel&Pilt er jeg en barne-tv junkie. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er det A.moe - Mom is home du tenker på? http://www.bjaaland.net/sangen.mp3 der upploada jeg den til deg Og den må lun streames:P IKKE trykk lagre, for da downloader du den, og det blir vell ulovlig? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 japp! Det er den Den er helt konge den låta der. Fant den i 192kbps nuh. Takker! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Orginalen er jo mye soetere da..er ikke den fra / eller brukt i noe Russisk teater greier som de sendte paa NRK foer , lurer paa om det var barne-tv faktisk ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jo. Filmen heter Ma-ma aka Rock 'n Roll Wolf aka Mummy: http://us.imdb.com/Title?0076340 Poor Rich Ones har en ypperlig cover-versjon av låten, den heter Mummy. Veldig fin låt, i grunn. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 BLASFEMI!!! ER DA INGENTING HELLIG LENGER???? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 BLASFEMI!!! ER DA INGENTING HELLIG LENGER???? Stemmer! Jeg ble dritforbanna når jeg fant ut at noen har laget en "technoversjon" av denne sangen fra det teaterskuespillet. (Brukte de skøyter også?) Og enda mer forbanna når jeg fant ut at folk mente at denne sangen var fet. Verden går til helvete. Møter jeg spritneybears på gaten, så må noen holde meg tilbake... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja, jeg syns det er irriterende at folk lager tekno-sanger av slike ting. F.eks The Crow song som galaxee hadde. Theme der er egentlig en gammel norsk folkesang, som jeg lærte som barn. GJør meg ondt at folk ødelegger sanger slik Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 galaxee Naboen min? Han som lager musikken har egentlig mye mer skills, men de får desverre ikke kontrakt på den bra musikken. Har du hørt "fly away" ? Meget pen. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Diaz - Hvem er denne Karen? Den melodien er vel også hentet fra barne-tv? Jon Blund om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå