Gjest Hvilken_dag Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei. Har i det siste vurdert om jeg skal fri til dama på årsdagen vår, eller om jeg skal ta det på valentinesday (noen måneder etter)? Hvilken dag ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
Danko Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Personlig ville jeg heller valgt årsdagen. Synes valentinedays er blitt altfor kommersielt og utradisjonelt. Endret 5. august 2009 av Danko Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Personlig ville jeg rett og slett tatt det en kveld der alt stemmer. Er du virkelig avhengig av en eller annen dum kalender for å avgjøre når det passer best? vent til en skyfri aften full av stjerner, sett en flaske champagne på kjøl på verandaen med litt jordbær, og fortell henne hvor mye hun betyr for deg før du går ned på kne easy peasy! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Syntes også som Grendal sier at du burde velge en dag det passer på. Lag en helt ny spesiell dag for deg og din kjære, blir nok minst like spesielt om hun helt "uforbredt" får spørsmålet. Disk opp en flott middag en helt ordinær fredag/lørdag whatever, og la henne komme hjem til det. Etter koselig romantisk middag kan du gjøre det du skal Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Enig med de to siste her =) valentines er både en misforstått og misbrukt dag. Årsdagen er selvfølgelig et godt alternativ, men om det er andre dager før eller etter denne som passer bedre (mtp god stemning o.l) vil det bli mer vellykket. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Enig med de to siste her =) valentines er både en misforstått og misbrukt dag. Årsdagen er selvfølgelig et godt alternativ, men om det er andre dager før eller etter denne som passer bedre (mtp god stemning o.l) vil det bli mer vellykket. Lykke til Helt enig. Og er det en dag utenom årsdagen/valentines day så er det sikkert enda mer uventet fra hennes side. (Aner ikke om hun skulle få mistenke i det hele tatt, men sånn just in case.) Desuten må det jo være mest koslig å ta det en kveld dere koser dere sammen og du virkelig kjenner på den gode stemningen, som noen sa her tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Syntes ikke du burde ta det på en dag dere allerede feirer. 365 dager i året, hvor mange av de feirer dere? Jo fleire jo bedre imo. Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ville nok personlig satset på en Lørdag. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 ta det en dag hun minst venter det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ta det dagen etter årsdagen du. Er vel ingen som forventer og få spørmålet da. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg ville heller gjort det et par måneder etter årsdagen for se om noe forandrer seg, rett og slett. Endret 13. august 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
Penance Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg er en dato-freak, så om jeg skulle blitt fridd til ville jeg elsket en årsdag e.l.! Valentine's day, nyttårsaften o.l er teit. Vi forlovet oss på 1 årsdagen vår. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva med 9 september ? 9.9.2009 !!! og ta det gjerne med frokost på senga kl 0900.. hmm det er jo en onsdag,, så kanskje kl 21 er bedre Lenke til kommentar
Penance Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva med 9 september ? 9.9.2009 !!! Haha, har et par i familien som har både giftet seg og fått barn henholdsvis 07.07.07 og 08.08.08 Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ikke på Valentine, hvertfall, det blir litt "overkill" på en "underkill"-måte. If you catch my drift. Synes egentlig du burde drite i en spesiell dato, men finne en passende anledning. Hadde vært romantisk å fri blant vennegjengen rett etter/før midnatt på nyttårsaften, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå