Blåbær Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har sett litt på ITIL og muligheten for å ta ett slikt kurs, men hvor kan jeg ta eksamen og lese selv. Finner bare kurs som koster veldig veldig mye. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du tar en slik bok: http://www.amazon.com/ITIL-Foundation-Comp...5761&sr=8-1 Leser igjennom det tørre stoffet og melder deg på sertifisering test senter nærheten der du bor. Hvis du forteller hvor du bor er det sikkert noen som kan komme med anbefaling. Har du en arbeidsgiver så vil dem gladlig spandere dette på deg. Hvis ikke, hadde jeg byttet arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Takk, men det var akkurat det jeg selv skrev. Altså at jeg leser selv og tar eksamen, men hvem er det som tilbyr eksamen, finner bare kurs med eksamen. Ikke noen som bare tilbyr eksamen. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Testsentre som kjører Prometric, ITIL v3 foundation ligger under EXIN, EX0 101 testsenter som jeg vet om: Visma i Stavanger, UiS, sonans i Oslo, hvor bor du? Ring 800 30164 så spør du prometric. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Bor i Oslo: http://www.sonans.no/ita/Sertifisering Ingenting om ITIL der. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Joda, de kjører prometric og har også ITIL, spør etter Julio Tlf 23 35 69 65 http://www.sonans.no/it/Sertifisering/V%C3%A5rt+Testsenter Endret 5. august 2009 av VictorOsborn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Takk for nummeret, men Sonans legger ned sitt testsenter om noen dager, tviler på om jeg rekker det før den tid. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da ringer du prometric på 800 nummeret og spør om testsentre i Oslo. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Takk for nummeret, men Sonans legger ned sitt testsenter om noen dager, tviler på om jeg rekker det før den tid. Hvorfor skal det legges ned ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Sikkert lite brukt og at det koster mye å ha lisens til å være ett prometric testsenter. Men spørs om jeg klarer å lese gjennom 3 bøker før 14 august. Lenke til kommentar
VictorOsborn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hvis det er foundation, så klarer du en bok på ett par dager. Tror ikke du trenger mer for å stå. Jeg leste litt på kveldstid ett par dager og sto med score på 86%. Vi var 40 på jobben på kurs med instruktør og de som gadd å lese i boka stod. Så tror du kun trenger en bok og en uke for å få ITIL Foundation. Forferdelig tørt stoff som av en eller annen grunn management folk liker og ånder for. Sikkert fordi de får manager *wildcard* i tittelen. Endret 6. august 2009 av VictorOsborn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Tusen takk! Tror jeg bare skal melde meg opp, har full jobb i sommer frem skolestart men satser da på at jeg skal klare det. Takk for alle tipsene dine så langt, hatt stor nytte av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå