Joe DiMaggio Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Noen flere som har noen andre tips slik at jeg kan få ordnet dette? Jeg snakker fremdeles om Warcraft 3. 16:10! Endret 21. januar 2010 av Sveinung Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har iallefall ingen problemer med widescreen i min Warcraft 3.. har 24" Wide. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Heisann. Jeg har selv hatt problemer med at både StarCraft og Warcraft har virket normalt, og plutselig så fikk jeg bare opp halve skjermen med svarte sider. Har lett etter løsninger en stund, googlet mye - men fant ingenting som hjalp. Så forsøkte jeg å søke på norsk, og fakt da samme løsning som på forrige side her. Via Regedit, Warcraft III og Video. 1. Viss du mangler Video-mappen, så foreslår jeg at du sletter Wc3, går til http://battle.net/account og laster ned spillet derfra. Det skal være de nyeste versjonene, men du må ha en gyldig CD-key for å laste ned derfra Det hjalp ihvertfall for meg. Eneste jeg gjorde var å gå inn i Video > reshigh og reswight på 1600 og 900, så fungerte alt som det skal ( du må selvsagt bruke tallene for dine gen oppløsning på PCskjermen) Får ikke det til på Starcraft , men det virket ihvertfall på Warcraft III uten noen problemer. 2. På Starcraft, måtte jeg gå frem via andre fremgangsmåter. Gå til skrivebordet ditt, høgreklikk og velg "Grafikkegenskaper" Jeg vet ikke hvilke drivers du har, men prøv å se etter noe lignendes som: Generelle Instillinger > Skalering > Skaler full skjerm "Skalering" er selve nøkkelordet her. Min stod på "Behold Størrelsesforhold", så jeg byttet til "Skaler full skjerm" så virket det plutselig. Nå virker både Wc3 og StarCraft som det skal, uten problemer Om Oppdatering: Første gangen jeg installetre Wc3 på min Win7-PC fra CD, så kom jeg ikke inn på spillet i det heletatt og ingenting virket. Når jeg lastet ned versjonen fra Battle.net/Account så funket det helt fint, til skjermen ble fucket etterhvert. Men gikk enkelt an å fikse det Endret 7. mars 2010 av baBuShKa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå