Pyro Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Skal kjøpe ny data snart og lurer på om jeg skal kjøpe en bærbar er sinsikt kjekt når man skal på LAN. Jeg skal bruke den hovedsaklig til spilling og litt skole arbeid men jeg skal ikke ha den med på skolen. Er det noen som har et tips til en bærbar pc da? Får man noe til rundt 15 000 kr ???? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Du bør kjøpe stasjonær til spilling.. mest pga skjermen, de nye bærbare er jo ganske bra.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg ville kjøpt stasjonær viss det er spill du skal bruke den til. også pågrunn av oppgraderings mulighetene. Det som er bra med bærbar er jo enkel å ta med seg på LAN osv. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Stasjonær har som regel 2-3 ganger så stor harddisk, 1,5 ganger raskere prosessor og 1,5-2,5 ganger raskere skjermkort. Og er lettere å oppgradere del for del senere. (I samme prisklasse seff.) Bærbare har fordelen av å være bærbar. Det er en stor fordel om du skal ta den med ofte. Om du vil ha et kompromiss, kan du gå for en mellomløsning: En mini-PC (Ala Shuttle) + flatskjerm. Den er lettere å ta med seg enn en stasjonær, men ikke like enkel som en bærbar. Oppgraderingsmulighetene er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå