Gå til innhold

4 klasse.

Anbefalte innlegg

Hvis du tror du vet hva "ekstrem", eller "sport", eller "kamp", eller "noe some helst", så tar du FEIL.

Jeg hadde svære metall tannreguleringer, og hadde enda ikke mestret kunsten av å styre min blære. Men det er en annen sak. Jeg skal fortelle dere om en eksemplarisk dag..

Jeg våknet opp at at gardinene ble dradd ifra hverandre. Moren min sa det var på tide å gjøre seg klar for skolen. Inni meg tenkte jeg "It is time.", sånn helt seriøst.

Jeg innbilte meg at jeg gikk i slow motion inn på badet, og tok på militær camoën. Ingen kommentarer brydde meg, for alt gikk i slow motion så jeg forsto ingenting. Det fortsatte slik helt til skolen.

Da var jeg der, armert med et par meter kjetting, en slakte kniv, og nok menneskelig blod til å holde en kar i livet en god stund. Mine tanker var ganske dystre, så dystre at de manifiserte seg fysisk i virkeligheten og skapte en kontrast med den skinnende solen. Alt ble helt merkelig. Jeg freaka ut, og den samlede energien koblet med kung-fu raseriet bokstavelig talt knuste mine fiende til vann, alle sammen, over hele jorden!

BLACKHOLE SUN!

AAAAAAAAAAAAAaanyhow, I¨m new here. Hallo gutta bois! Er fra Lyngdal. Tenkte det var her de "tøffe" gutta var, så jeg tenkte jeg skulle imponere de først med mine mad skillz.

----------------------------------------------------------------------------

Zhinje Darfury - "Slowly, crawling. The misery is soon to forevermore dot out the sun. We must end ourselves."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...