Gå til innhold

Anbefaling av nye tv-serier

Anbefalte innlegg

Hei jeg er på utkikk etter nye tv-serier. Jeg er ikke ute etter noen spessielle sjangre, men liker spennende serier man blir hekta på. Foretrukker serier som ikke har ny historie hver episode.

Noen serier jeg har sett/ser på og likt er:

The O.C

Prison break

True Blood

The big bang theory

Felles for alle de seriene er at jeg har blitt totalt hekta og ser episode etter episode og sliter med å stoppe.

Kan også nevne noen serier jeg ikke har likt som jeg tidligere har blitt anbefalt

One three hill: Etter å ha sett the o.c ble jeg anbefalt denne serien, jeg ga den et forsøk og så 4-5 episoder men falt aldri helt for denne og synes den var ganske kjedelig.

Heroes: Likte denne serien veldig godt i sessong 1, men synes det ble alt for science fiction og for mye forskjellige krefter osv så sluttet å se denne etter 2 sessonger omtrent.

The IT Crowd: Ble anbefalt denne etter å ha sett endel big bang theory, men synes ikke den var i nærheten av like bra og sluttet å se etter noen få episoder. Er egentlig ikke så veldig fan av slike serier, men digger humoren og karakterene i the big bang theory.

Det er vel stort sett alt jeg har sett, så jeg regner med at det er en haug av gode serier jeg ennå ikke har oppdaget. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av drama, så er The Sopranos og The Wire er helt fantastisk. Av komedie er det for mye til å ramse opp.

Men siden du liker True Blood og The O.C, og ikke liker The IT crowd, så mistenker jeg at vi har svært forskjellig smak i tv serier. ;)

Lenke til kommentar

Skal ihvertfall gi House en sjanse, dexter har jeg sett et par episoder men har ikke blitt noe særlig hekta, men har blitt anbefalt dexter av mange så jeg bør kanskje gi det noen flere episoder eller? The Wire hørtes også intressant ut. :)

Lenke til kommentar

Du bør defenitivt gi Dexter litt mer tid, en fantastisk serie. Men husker jeg også kun så en 2-3 episoder, før jeg egentlig ikke gadd mer. Men så noen uker senere, hadde jeg ingenting å gjøre, så jeg tittet videre, og ble helt hekta.

I tillegg må jeg virkelig anbefale Entourage!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tja, har sjekket ut the wire, dexter, house og sopranos. Har bare sett et par episoder av hver men ble ikke noe særlig hekta, mulig det bare er jeg som er utålmodig men. Entourage falt virkelig i smak, søvn blir så sterkt nedprioritert at jeg ikke sover mer en 3-4 timer hver dag nå, ikke bra :D

Lenke til kommentar

om du liker sc-fi så begynte jeg og se på torchwood og ble hekta etter 3 episoder. er en spinoff fra doctor who som jeg får se på senere. er en engelsk sci-fi serie som av alle ting er lagt til cardiff i wales. er en spesial etterforsknings gruppe ala MIB som tar for seg alle typer problem om tid/rom så ikke kun aliens det handler om i serien.

Lenke til kommentar

Sons of anarchy kan anbefales på det varmeste. Sesong 2 er i gang nå.

Vil også anbefale Californication hvis du likte Entourage. Sesong 3 er i gang nå.

Også er jo The office sesong 6 på gang nå :D

Når jeg ligger fyllesyk på søndags kveld å føler fylleangsten kommer når jeg egentlig skal legge meg er jeg så glad at jeg har to episoder Californication S3 og The office S6E1 klart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...