Kaptein... Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Leste i dag om suse studio, som fikk god omtale fra flere steder. Slik jeg har forstått kommer det ikke ut av beta ved det første... "/ Har lyst å tilpasse min egen Linux dristro men er for lat til å sette meg inn i det på den tunge måten. Noen som vet om noe ligdnende av Suse studio? Har sett på SLAX sin , men den manglet mange av de tingene jeg ønsker, som eks fluxbox og banshee. Håper på svar Lenke til kommentar
atlef Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du kan jo teste denne for Ubuntu: Reconstructor is an Ubuntu GNU/Linux CD Creator. atlef. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du kan jo teste denne for Ubuntu: Reconstructor is an Ubuntu GNU/Linux CD Creator. atlef. Suse studio fungerer fint nå den, bare søke om gratis konto så får du nok om en dag eller to. Forøvrig mektig imponert over tjenesten. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva skal du bruke den resulterende distroen til? Hvis du kun skal lage/tilpasse din egen distro slik at du får alt som du vil ha det på bruksmaskinen din vil jeg anbefale Arch. Hvis du ønsker å sette sammen en distro som du kan ha på minnepinne etc vil jeg anbefale Puppy. Skal du bygge virtuelle maskiner kan du vurdere å se på Ubuntu JeOS eller deres vm-builder. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Søkte om konto hos Suse Studio, og minutter senere fikk jeg invitasjonskode på mail. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sokkalf™: Sleipe slask. Jeg søkte for et døgn siden, og har ikke fått enda Hva var forresten avsenderadressen på mailen så jeg kan søke i spammappen bare i tilfelle? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 From: SUSE Studio Feedback <[email protected]> Fylte du ut de feltene med ekstra informasjon, beskrev hva du skulle bruke det til osv? Står at det er større sjanse for å få invitasjon hvis de er utfylt, så jeg skrev noen linjer. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hadde ikke fått noen mail nei Jupp. Fyllte ut og skrev hva jeg skulle bruke det til ja... Kanskje de gjevner ut de ulike bruksområdene som avkrysses. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg krysset av på nesten alt, hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå