Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 det har i det siste dukket opp utrolig mange slike topic, hva er best, hva skal jeg kjøpe, osv osv..det ender som oftest opp med diskusjoner på hva som er best.. slik jeg har forstått det så er begge disse råtassene blitt testet med ufullstendige drivere slik at ingen av testene viser det sanne potensialet, samtidig så er ikke alle testene 100% fullstendige pga dette.. kan vi ikke heller legge diskusjonen til side og heller ta den opp igjen når begge kortene møtes head to head, port to port med fullstendige drivere slik at vi faktisk får svar på det vi vil vite Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Helt enig! Ingen er til å stole på i "benchmarkene" uansett. PS: Siggen din stinker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 PS: Siggen din stinker du gjør det meget lurt i å holde deg innendørs 16 mai.. 8) Lenke til kommentar
mr x Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 ææ..jo du har rett der.kan vel bli litt mye av det gode. noen liker dattera og noe liker mora.er sikker smak og behag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 *bompi bomp* Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 PS: Siggen din stinker du gjør det meget lurt i å holde deg innendørs 16 mai.. 8) I'm not afraid 8) Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 *bompi bomp* Byggmakker? Sorry, var berre nødt Men jeg må si meg enig i det at å kjøpe etter tester som er utført før korta er i butikkene med ferdige drivere, blir som å kjøpe bil etter motorvolum og farge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå