Gå til innhold

Gyration Go 2,4ghz Full Size

Anbefalte innlegg

Heisann, ny på forumet:)

Jeg lurte på om det er noen som har et Gyration Go tastatur/mus kombo som i emnet? Jeg har et par problemer med det. For det første virker høyre museknapp som en swipe knapp, og får derfor ikke opp pop-up menyer med den. For det andre vil ikke venstre og høyre mediaknapp fungere som forward eller backward i Firefox, men den vil kun åpne et nytt firefox vindu. Mulig det er noen kompatibilitetsproblemer.

Tastaturet vil heller ikke fungere helt kontinuerlig i spill, og jeg må veldig ofte slippe opp tasten og trykke på nytt. Særlig i FPS spill er dette merkbart, i og med at jeg slutter å bevege meg. Det skjer som regel i sammenheng med at jeg skifter retning.

Så, noen som har noenlunde erfaring med dette mus/tastatur settet og kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velkommen inn på forumet :D

Prøv og installer driveren på nytt ;)

Jo takk, jeg hadde håpet på et litt mer behjelpelig svar enn det inne på et forum som dette. :D

Det er jo selvsagt at jeg har forsøkt å reinstallere programvaren til settet, og jeg vet ikke sikkert om det finnes drivere en gang utenom det Windows tilbyr. Gyration.com er også en helt ubrukelig side, som gir meg fint lite hjelp. Det er muligens et Firefox problem, for jeg leste noe om det et annet sted også. Men det med at høyre knappen fungerer som swipe button er nok et Gyration problem, hvis ikke det skal være sånn, noe jeg synes virker litt rart siden det verken står noe info om dette utenom og at det faktisk er en egen knapp på musa til swipe funksjoner.

Jeg håper noen kan hjelpe meg etterhvert. Er ikke så veldig lenge siden jeg laget emnet enda. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...