MrL Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Er det noen som har god erfaring med denne XTZ pakken? De har jo scort veldig bra i lyd og bilde. Jeg bor hjemme, men får snart et 15 kvadratmeter rom å boltre meg på, her skal jo seng, pult og PC og hele pakken inn, også går jeg da antakligvis til innkjøp av en 50 tommers tv, og leker derfor med tanken av å kjøpe dette annlegget. Men ang. annlegget har jeg 2 spørsmål: - Hvor lang avstand bør det være mellom høytalerne for å få best effekt? Som sagt har jeg kun 15 kvadratmeter, men her skal jeg også "bo", Blir det overkill? - Hvor stor forskjell vil dette anlegget utgjøre i forhold til et Z-5500? Det blir fort mye penger, da jeg skal ha 50"tommern og dette annlegget, i tillegg må jeg har receiver, kommer fort oppi 30 lapper da, så er jeg ikke verdens rikeste student, derfor bør det være verdt det. Men så elsker jeg å se på film med god lyd også, og annlegget er jo ganske drøyt satt opp, da faktisk 10 av de 14 tusen av prisen går til bassen Endret 4. august 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fikk du noen svar på de spørsmålene du stilte? Er forsåvidt i samme situasjon som deg så lurer på om du har kommet fram til noe Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Fikk du noen svar på de spørsmålene du stilte? Er forsåvidt i samme situasjon som deg så lurer på om du har kommet fram til noe Har ikke fått noe svar enda nei Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 XTZ er aldri et dårlig valg, de leverer for pengene. Dog selvsagt er det ørene til kjøpern som har siste ordet uansett hva man sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå