klokka Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei Har en monitor og tv, men får ikke til å klone de. Skjermkortet er en Nvidia geforce4 mx440. Noen som har peiling?? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 sikker på at det er støtte for twinskjerm da? jeg har geforce 3 ti440, og jeg kan bare ha på en skjerm av gangen. for å få til dette er det bare å trykke egenskaper for skjerm -> instillinger -> avansert, men det vet du kanskje allerede.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 har det flere utganger, så skal det ligge under avansert i skjerm en arkfane som heter nview som lar deg klone Lenke til kommentar
klokka Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 sikker på at det er støtte for twinskjerm da? jeg har geforce 3 ti440, og jeg kan bare ha på en skjerm av gangen. for å få til dette er det bare å trykke egenskaper for skjerm -> instillinger -> avansert, men det vet du kanskje allerede.... Det skal være mkulig å klone men er d bare med to monitorer eller?? Lenke til kommentar
klokka Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 har det flere utganger, så skal det ligge under avansert i skjerm en arkfane som heter nview som lar deg klone Finner ikke innstillingene for kloning. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hos meg ser det sånn ut: jeg vil ha på tven og skjerm samtidig.. Lenke til kommentar
trumic Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det er ikke verre enn å se om skjermkortet har en tv-utgang :wink: Jeg har et gf2 mx400 og på dette fungerer det helt fint Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Pass på at du har de forskjellige skjermene innkoblet når du starter opp maskinen din. M.a.o så må SVHS/Composit kabel/skjermkabel til skjerm 2 være ikoblet når du starter opp. Det er iallefall slik det er hos meg. Har jeg ikke i kabelen til TV/Video idet jeg starter opp så har maskinen kun 1 skjerm jeg kan kjøre signal til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå