Tryllekunst Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvilken AH addon er der som er "best" ? Er interessert i en addons som scanner ah raskt, poster auctions raskt og enklest (så lite klikking som mulig). Finnese det en som gir beskjed om noen har underpriset mine auctions? Har inntrykk av at det er Auctioneer, Auctionator og AuctionLite som er de mest populære? Noen med AH skills som kan fortelle hvilke addons de bruker? Skulle også gjerne hatt en addon som autolooter mail. er så kjedelig å shiftklikke hvert item når det ligger 2-300 items i postkassen Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg ville anbefalt AuctionLite. Den er litt raskere og lettere å bruke enn Auctioneer, men også litt mindre avansert. Just My Two Copper har mange gode tips (også gratis) til hvordan man best kan tjene penger ved hjelp av auctioneer o.l. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Prøv Postal til automatisk åpning av all mail du har. http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...ils/postal.aspx Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 ooo fett! takk for hjelpen folkens. Prøver meg på auctionlite eg Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Auctioneer, Auctionsnatch, BulkMail2, Postal og TBag-Shefki er vel de mest relevante addonene for trading jeg har installert. Er en stund siden jeg spilte, så jeg vet ikke om alle virker enda. Har aldri prøvd Auctionlite, men Auctioneer er så utrolig altomfattende at jeg regner med den er mest aktuell hvis ikke man orker å sette seg inn i Auctioneer. Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Har no prøvd både Auctioneer og Auctionlite, og begge er veldig gode addons. Synes Auctioneer er bedre og mer oversiktlig når det gjelder å finne billige kjøp på ah. Samtidig er Auctionlite mye mer praktisk når man skal poste auctions. Heldigvis så går det ann å bruke begge to samtidig Lurer fortsatt på denne: Finnese det en som gir beskjed om noen har underpriset mine auctions? Gjerne en addon som lett kan cancelere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå