cool_dude929 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Skal kjøpe en ny skolesekk og kom over denne; http://www.noflysonus.com/images/render-lo...if&size=340 er den noe å satse på? Tenker da på stilen, plassen til innhold og slikt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Liker den ikke så godt. Selve bagen er det ikke noe galt med imo, men jeg har bare sett alt for mange wannaberocka/emo typer som har den bagen. Jeg ville heller gått for noe tilsvarende, bare uten Converse-logoflashinga. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Kjøp deg en quiksilver sekk for å bli en av de kuleste i klassen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Du finner nok sånne bager, og sekker til skole start på Morris, Ark & Bokhandel osv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hvis du liker hvordan den ser ut så kjøper du den. Når det er sagt så får man nok importert en del bagger fra f eks USA til et par hundrelapper, og da får man et mye større utvalg. Her har du en til $12 som jeg likte, og hvis du vil være litt dristigere kan du gå for denne til $25. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå