chubby_man Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har hørt at det finnes noen programmer til cs som gjør det bedere og lettere å prate i mikrofon? Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Raga Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er ikke helt sikker på hva du mener, men Team Speak er ganske populær, og gratis. Selv bruker jeg mest gamevoice 1.5, da denne har bedre lydkvalitet. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ventrilo slår alle andre voice appz. Lenge Leve Ventrilo! (www.ventrilo.com) Lenke til kommentar
ygo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 team speak, gamvoice og ventrilo funker alle helt fint, men tror jeg må si meg ening i at kvaliteten i ventrilo er best Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva med Roger Wilco? Funker fint synes jeg Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg bruker Roger Wilco. Spiller ikke cs da men ellers i andre spill Lenke til kommentar
Legion Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.battlecom.org/ liker denne jeg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Har prøvd Roger Wilco, Ventrilo, Teamspeak og gamevoice. Roger Wilco: Lett å bruke, ikke avansert. Men lyd kvaliteten er ikke bra! Ventrilo: Litt mer avansert, mye valg. Men liker ikke lyden, mer sånn robot stemme. TeamSpeak: Den beste av de beste! Lyden er på topp, som man skulle snakke i telefonen. Hører klart å tydelig. Har også en del codec man kan velge i programet. Er ikke så veldig avansert program men mye valg! Anbefaler denne. Gamevoice: Er lik roger wilco men denne har flere valg. Dette er mitt syn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 altså lol, den som påstår noen av de andre som er nevnt her er bedre enn Ventrilo kan henge seg. Ventrilo er godt opp mot telefonen, UTEN å ta masse båndbredde. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 et tips. ikke snakk i mikrofonen.( vis du ikke spiller med noen du kjenner) Jeg blokker alle som snakker. :wink: Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har du tenkt å ghoste? Ghosting er vel når man ser på andre skjermer for å finne ut hvor motspilleren er, mens mic bare er sosialt i sin sammenheng og brukes av mange. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 V[]bster"]Ventrilo slår alle andre voice appz. Lenge Leve Ventrilo! (www.ventrilo.com) Lenke til kommentar
christt Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har du tenkt å ghoste? Ghosting er vel når man ser på andre skjermer for å finne ut hvor motspilleren er, mens mic bare er sosialt i sin sammenheng og brukes av mange. Man kan fint ghoste med mic. Når den ene er død, kan den andre ghoste via chaten. I cs kan man ikke snakke med teammates som lever når man er død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå