Gjest Guest_kar_* Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 hei jeg vet at vi gutter er meget opptatt av rompa til jenter og når jeg snakker for meg selv, så er rompa til jenta mer viktig en feks. puppene! Men åssen ligger dette ann oss dere jenter, er dere veldig opptatt av rompa til gutten!? Jeg så et program om seksuell tiltrekkning hos mennesker, hvor det ble sagt at gutter er en god del mer opptatt av rompa til motsatte kjønn en hva jenter er!? Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 For meg er pent ansikt viktigere Men som alt annet er nok det også forskjellig gitt Lenke til kommentar
Gjest Guest_Niels_* Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei selv! Er vel Bunny.Fuck.4.XXX.DVDRiP.XviD-SLEiZE du prater om. Den har jeg også sett, og de belyser problemstillingen bra der. Jeg for min del synes gutterumper er overvurdert. Synes samfunnet heller skulle fokusere mer på jenterumper. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg setter pris på at rumpa er deilig å se og ta på, men det er bare en positiv overraskelse. Jeg sjekker ikke rumpa på typen sånn på date-stadiet, men jeg legger jo merke til den etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har litt store lår, siden jeg trener en del, noe som kanskje kan gjøre at rompa mi ser litt større ut!! Er dette dumt jenter Jeg har derimot også relativt bred rygg, siden jeg også trener overkroppen, men litt mer V from hadde vært ønskelig!! Har nemlig lest og hørt at hunnkjønn liker gutter/menn med sikkelig V form, og da må man som regel ha ganske bred rygg og relativt liten rompe(smale hofter)!!! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei. Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Da tråden anses som brudd for regler for refererte funksjon stenges tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg