zerqs Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Heisann alle sammen! har tittet litt rundt på nettet etter en bra streamer så jeg kan få spilt av alle filmene jeg har liggene på min NAS server og jeg har kommet fra til denne Syvio 200 mediastreamer m 500gb harddisk Noen som har noe bedre forslag? noen av de tingene jeg ser etter i en slik box er Mulighet for avspilling av de vanlige windows codecs pluss -ISO filer -Nrg filer -Xvid -Mkv -DivX -VOB filer Den bør også ha mulighet for å lete etter filmer i Sub folders Prisen bør ikke overskride 3000.- Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 For rundt 3K så er du i en prisklasse der du bør vurdere en HTPC Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg er på jakt etter en slik boks jeg og. Jeg føler at det er mye mer knoting med en htpc. Bokser som Syvio har mye enklere brukergrensersnitt..? Endret 20. august 2009 av vinzenT Lenke til kommentar
Woods Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har en media tank kalt HDX1000 som gjør alle oppgavene beskrevet ovenfor. I tillegg kjøpes den uten HDD, slik du kan montere en selv. Bruker forøvrig s-ata - både 2,5 og 3,5 disker. Ga omlag 2000 kroner for boksen via Komplett og har aldri angret siden. Bruker den forøvrig til å streame filmer fra serveren, utrolig greit å rippe filmer ovenfor å finne cdene hver gang. Kan anbefales! Fikk forøvrig 6er av Hjemmekino! http://www.hdx1080.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå