Gå til innhold

Ny mobil, erstatter 6300

Anbefalte innlegg

Da jeg fikk et raseriutbrudd, så måtte desverre min høyt elskede Nokia 6300 få føle smerten pga dette. Heiv mobilen i bakken, og joda.. Hele mobilen knakk rett under skjermen heh..

Så, forslag til en erstatter som ligger i samme prisen (1-1500)? Fant den i hvit på Amentio, men de får den ikke inn før 118, og kunne godt tenke meg å ha en mobil før det..

Som dere skjønner, bør mobilen tåle litt juling. Ringer og sender sms\mms bare. Hadde vært morro med trådløst nettverk, men ikke noe must.

Kom med forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i butikken i dag og så litt på 6303.

Grobbie: Du misforstod, når en mobil ser spinkel ut mener jeg da at det ser ut som den tåler lite. Det så ut som 6303 var av plast, men var stål fant jeg ut i butikken..

Så litt på E51 også, syns ikke den var dum, og var ikke såååå ille pris på den heller. Har fått lånt meg en telefon, så mulig jeg kjøper E51 istedet når pengene er inne. Eller er det noen kommende modeller jeg burde vente på?

Lenke til kommentar

Gå på nokia.no og sammenligne E51 og 6303.

6303 har større skjerm, betydelig bedre batteri (2,5 timer bedre taletid og nesten 6 dager bedre hviletid). Bedre kamera (2mp uten autofokus vs 3,2mp med autofokus og 6303 har fotolys.

6303 er en tanke mindre i størrelse og vekt. Ubetydelig.

Eneste fordelen jeg kan se med E51 i denne sammenhengen er WLAN. Trenger du ikke det, burde vel valget være enkelt?

Jeg syns helt klart du bør gå for 6303 av disse to. Men vær litt obs på å sjekke om den har tilstrekkelig høyt ringevolum på høyeste innstilling. Leste noe om dette i en eller annen test. Finner du ut av det, så vær så snill og gi tilbakemelding. Her jeg bor er ikke 6303 kommet i butikk ennå.

Dersom den har for lavt ringevolum går jeg muligens for 6720.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...