Gå til innhold

Augustfest 2009 - arnold_layne - Forsinket normal

Anbefalte innlegg

Bruker: arnold_layne

Utfordring: Forsinket normal

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: D300 + AIS 35/1.4 og Sigma 30/1.4 i reserve

Jeg har egentlig ikke tid til å delta på denne festen pga salg av leilighet og alt som hører med, men det ser ikke ut til at jeg klarer å holde meg unna likevel. Så jeg prøver meg som pingle så får vi se om jeg klarer å fullføre. Og siden jeg ikke fikk deltatt på normaluken, tar jeg det like godt igjen nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4. august

Begynner litt slapt med en solnedgang. Det er rart med det - jeg bare avbilde disse solnedgangene når jeg har sjansen. Det er sikkert min bergenske sjel som tar over styringen...

Red sun

611074059_ctLPZ-XL.jpg

EXIF: AIS 35/1.4, ISO 200, 1/320, f/8

Endret av arnold_layne
Lenke til kommentar

6. august

Takk for kommentarer. Dagens er tatt i et idyllisk område i nærheten av Fantoft stavkirke. Pga. litt flatt lys synes jeg det gjorde seg best i svart/hvit. 1/13 sek håndholdt med støtte fra en litt for lite stødig port gjorde sitt til at skarpheten ikke er helt optimal.

Old road

612894927_5QShr-XL.jpg

EXIF: AIS 35/1.4, ISO 200, 1/13 sek, f/5.6

Lenke til kommentar

7. august

Hadde egentlig ikke tenkt til å ta meg tid til fotografering i dag, men da denne krabaten kom krypende over stuevinduet vårt klarte jeg ikke å la være (jeg måtte dog ta en spansk en mtp objektivvalget)... Jeg har kalt ham Billy ;)

C'mon Billy

613369060_5Uwph-XL.jpg

EXIF: AI 55/3.5 med 20 mm mellomring, ISO 800, 1/80, f/8

Rakk ikke å sette opp noe stativ, så det ble håndholdt...

Edit: Er det forresten noen som har peiling på hva for en væske disse krabatene legger fra seg? Den rakk nemlig å produsere et par av disse dråpene i løpet av seansen. Er det piss, eller hva? (Og jeg som nettopp har vasket vinduene :realmad: )

Endret av arnold_layne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...