arnold_layne Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Bruker: arnold_layne Utfordring: Forsinket normal Deltakernivå: Pingle Utstyr: D300 + AIS 35/1.4 og Sigma 30/1.4 i reserve Jeg har egentlig ikke tid til å delta på denne festen pga salg av leilighet og alt som hører med, men det ser ikke ut til at jeg klarer å holde meg unna likevel. Så jeg prøver meg som pingle så får vi se om jeg klarer å fullføre. Og siden jeg ikke fikk deltatt på normaluken, tar jeg det like godt igjen nå. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) 4. august Begynner litt slapt med en solnedgang. Det er rart med det - jeg bare må avbilde disse solnedgangene når jeg har sjansen. Det er sikkert min bergenske sjel som tar over styringen... Red sun EXIF: AIS 35/1.4, ISO 200, 1/320, f/8 Endret 5. august 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ah- forstår hvorfor - det regnet ikke. Fine silhuetter og gode kveldsfarger.. Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Veldig fint bilde. Og hvis en nybegynner som har lov til å gi kritikk, så må jeg si at den ene grena som hang slapt nedover ødela litt for ded rene linjene. Veldig Pirkete =D Ellers kjempefint. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har ikke vært så mange slike solnedganger i Bergen i det siste nei, så slettens ikke dumt å ha de på SD! Skulle gjerne sett en svær elg i midten Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kanonflott solnedgang:-) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg liker også bilder av solnedganger. Syns de er pene, og syns du ar fanget den bra. For meg gir solnedganger litt høstfølelse, mens soloppganger gir følelsen av vår. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Helt enig med de andre her.. Det var en veldig flott solnedgang med flotte farger Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nydelig bilde rett og slett! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) 5. august Tusen takk for overveldende response til gårsdagens bilde! I dag er vi tilbake til den grå hverdagen i Bergen. Dagens bilde er oppkalt etter en godbit fra Guided by Voices. Window Of My World EXIF: AIS 35/1.4, ISO 200, 1/160 sek, f/4 Endret 5. august 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jepp...det er i dag, helt klart:-) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nydelig det også! Fine abstrakte former skapt av regnet på vinduet. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 6. august Takk for kommentarer. Dagens er tatt i et idyllisk område i nærheten av Fantoft stavkirke. Pga. litt flatt lys synes jeg det gjorde seg best i svart/hvit. 1/13 sek håndholdt med støtte fra en litt for lite stødig port gjorde sitt til at skarpheten ikke er helt optimal. Old road EXIF: AIS 35/1.4, ISO 200, 1/13 sek, f/5.6 Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Pent gjort Arnold:-) Må ta meg en tur dit igjen... Lenke til kommentar
Palme Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Meget pent ja! Men hva har skjedd med treet i midten? Er det lyset som lurer meg, eller er treet delt i to? Ble litt nyfiken.. Kanskje jeg tar meg en tur opp å ser selv! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Takker for kommentarer! Meget pent ja! Men hva har skjedd med treet i midten? Er det lyset som lurer meg, eller er treet delt i to? Ble litt nyfiken.. Kanskje jeg tar meg en tur opp å ser selv! Aner ikke. Her er en 100% crop så du kan se selv Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det ser nydelig ut. Sikkert et deilig sted å spasere seg en tur og høre på fulgesang. (Jeg er lit opphengt i fulger for tida..) Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) 7. august Hadde egentlig ikke tenkt til å ta meg tid til fotografering i dag, men da denne krabaten kom krypende over stuevinduet vårt klarte jeg ikke å la være (jeg måtte dog ta en spansk en mtp objektivvalget)... Jeg har kalt ham Billy C'mon Billy EXIF: AI 55/3.5 med 20 mm mellomring, ISO 800, 1/80, f/8 Rakk ikke å sette opp noe stativ, så det ble håndholdt... Edit: Er det forresten noen som har peiling på hva for en væske disse krabatene legger fra seg? Den rakk nemlig å produsere et par av disse dråpene i løpet av seansen. Er det piss, eller hva? (Og jeg som nettopp har vasket vinduene ) Endret 9. august 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det der syns jeg var stygt.. altså insektet, bildet av det var klart og fint. Dråper.. hva annet kan det være tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå