havarist Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei, Ønsker å kjøpe et nytt stereoanlegg til rundt 20 k med stativhøytalere. Har sett på - Høyt:Tannoy revolution signature dc6 - CD: Marantz CD 5003 - Forst: Marantz PM 7003 = ca 20 000,- med kabler Et godt valg? Andre forslag? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har du bestemt deg for å kjøpe nytt, eller er brukt et alternativ? Hvor holder du eventuelt til, hva finnes av butikker i nærheten? I utgangspunktet virker det som en kurant pakke, men en kan få mye moro for 20k! Lenke til kommentar
havarist Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Har du bestemt deg for å kjøpe nytt, eller er brukt et alternativ? Hvor holder du eventuelt til, hva finnes av butikker i nærheten? I utgangspunktet virker det som en kurant pakke, men en kan få mye moro for 20k! Holder til i Oslo. Har ikke vurdert brukt. Eneste jeg egentlig har en oppfatning om er at jeg ønsker stativhøytalere pga størrelsen. Kom gjerne med andre forslag ! Endret 9. august 2009 av havarist Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/inde...icseen.html#new For eksempel, du finner også mye annet på brukten i din prisklasse. Du burde også ta kontakt med hifihuset ved Nesbru, de har mye brukt inne, med garanti, og en meget hjelpsom kar som heter André som kan hjelpe deg med å sette sammen en pakke som passer prismessig og ift dine preferanser. Lenke til kommentar
havarist Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/inde...icseen.html#new For eksempel, du finner også mye annet på brukten i din prisklasse. Du burde også ta kontakt med hifihuset ved Nesbru, de har mye brukt inne, med garanti, og en meget hjelpsom kar som heter André som kan hjelpe deg med å sette sammen en pakke som passer prismessig og ift dine preferanser. Takk for tips ! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Bare trivelig! Om du får noen tilbud er det bare å legge det ut for kommentarer. Lenke til kommentar
havarist Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Da endte jeg med følgende: - Forst: Rotel RA-06 - CD: Rotel RCD 06 - Høyt: Audio Physic Yara Superior (gulvstående) Totalpris ble 22 000,- med kabler. Endret 13. august 2009 av havarist Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Spennende! Hører gode ting om AP Yara Superior, HFC hadde vel et veldig godt tilbud på de også, etter hva jeg så av noen annonser på hifisentralen. Lenke til kommentar
havarist Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Helt riktig. Kjøpte det der. De klarte å overbevise meg om at bassen kommer bedre frem med de høytalerne. De hadde også det beste tilbudet. Men de andre anleggene jeg hørte på låt heller ikke dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå