Gå til innhold

Trenger jeg kun en trådløs ruter for å få trådløs nettilgang?

Anbefalte innlegg

Ok, bor naa i USA. Her har familien bare kabel internet og da et modem med flere plasser i. Kan jeg dra aa kjope en wireless router/switch og koble den i aa faa traadloes ogsaa? Eller maa jeg ringe selskapet feks (telenor) og be de legge opp wireless?

Siden jeg vil ha litt tid til aa sitte paa rommet mitt og skrive blogg, laste opp bilder, sankke emd familie paa skype osv. Faar a komme paa nett paa jeg laane deres pc, og jeg har veldig lyst til aa bruke min egen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, bor naa i USA. Her har familien bare kabel internet og da et modem med flere plasser i. Kan jeg dra aa kjope en wireless router/switch og koble den i aa faa traadloes ogsaa? Eller maa jeg ringe selskapet feks (telenor) og be de legge opp wireless?

Siden jeg vil ha litt tid til aa sitte paa rommet mitt og skrive blogg, laste opp bilder, sankke emd familie paa skype osv. Faar a komme paa nett paa jeg laane deres pc, og jeg har veldig lyst til aa bruke min egen.

Du kjøper bare en trådløs ruter og kobler den til modemet (og konfigurerer det som trengs) så får du internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...