Feltherre Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Programlederne var strenge men rettferdige. Så sant NRK har tenkt å legge seg på denne standaren med de andre partilederutspørringene så syns jeg det er bare bra. Viss man har tenkt å bli Norges neste statsminister så må man tåle såpass, selv Siv Jensen. Det er en ganske omfattende valgdekning, ser jeg. I kveld så skal Oddvar Stenstrøm lede folkemøte direkte fra studio på Karl Johan klokken 21.40 i kveld på TV2. Her kommer Jens Stoltenberg (Ap), Siv Jensen (Frp), Erna Solberg (H), Kristin Halvorsen (SV), Liv Signe Navarsete (Sp), Dagfinn Høybråten (KrF) og Lars Sponheim (V). Gleder meg! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jepp, må nok få det med meg. Nå trenger vi bare en illsint taxisjåfør. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Synes NRK har vært bra så langt, men de kunne spart seg for å la en gjeng reality-kjendiser sitte å plapre om alt og ingenting i etterkant. De kunne like gjerne satt opp et kamera i ei tilfeldig valgt kantine ... Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Partilederdebatten på Mandag var veldig bra hos NRK. Gårsdagens debatt var bare kaos, og realitykjendisene var tragiske, som sagt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Partilederdebatten på Mandag var veldig bra hos NRK. Gårsdagens debatt var bare kaos, og realitykjendisene var tragiske, som sagt. Fordi en av dem var mot innvandring så er de tragiske. Voks opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå