Gå til innhold

Hvordan blir valgdekningen hos TV2 og NRK? (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Dette vil avgjøre hva stemmekveget stemmer, så om ikke det settes fokus på asylstrømmen så vil de rød-brune dra hjem seier'n igjen. Men vi vet jo hvor mediene står. De har nok blitt enige om å tone ned innvandring - det skjer mye i lukkede rom...........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper det blir noen friske debatter med litt liv, alâ folkemøtene som gikk ved kommunevalget for snart to år siden. Gjerne litt publikum ol. TV2 pleier å være flinke til dette. En skandale at de la ned Holmgang og NRK senere Redaksjon1. Det er for lite gode debatter på TV for tiden.

:)

Lenke til kommentar
Det der folkemøtegreiene til TV2 håper jeg i hvertfall at det IKKE blir... Kunne like gjerne sett på "Mot i brøstet" - argumentasjonsmetoden blant publikum var i allefall på tilsvarende nivå :wallbash:

Enig der...blir for dumt med alle de selvsentrerte bygdetullingene som kommer med tidenes dummeste påstander og argumentasjon.

Lenke til kommentar

Sigrid Sollund er den verste Dagsnytt 18 programlederen. Hun stemmer garantert SV og er partisk i stilen. Ser at hun skal være sentral sammen med Takvam nå i valget.

Jeg vet ikke hvor Takvam står hen, men han er vel en av de bedre de har.

Atle Bjurstrøm er også grei nok.

Lenke til kommentar

Det er begrenset hvor mange temaer man kan diskutere på 20 minutter, syns programlederen var flink. FRP er vel det partiet folk vet best hva de mener om innvandring og asylpolitikk. Det var godt å høre Siv Jensen snakke om noe annet en innvandringspolitikk,har tross alt hørt mye av det før.

Lenke til kommentar
Det er begrenset hvor mange temaer man kan diskutere på 20 minutter, syns programlederen var flink. FRP er vel det partiet folk vet best hva de mener om innvandring og asylpolitikk. Det var godt å høre Siv Jensen snakke om noe annet en innvandringspolitikk,har tross alt hørt mye av det før.

Men han brukte jo 5 minutter på valgtaktisk synsing om hvem Frp skal regjere med. Hva med å fokusere på sakene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...