Robocoop Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Dette vil avgjøre hva stemmekveget stemmer, så om ikke det settes fokus på asylstrømmen så vil de rød-brune dra hjem seier'n igjen. Men vi vet jo hvor mediene står. De har nok blitt enige om å tone ned innvandring - det skjer mye i lukkede rom........... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg håper det blir noen friske debatter med litt liv, alâ folkemøtene som gikk ved kommunevalget for snart to år siden. Gjerne litt publikum ol. TV2 pleier å være flinke til dette. En skandale at de la ned Holmgang og NRK senere Redaksjon1. Det er for lite gode debatter på TV for tiden. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Vi kan jo alltids håpe Martin Schanche og Torgeir Micaelsen stiller til debatt så det blir en litt livlig valgvake. (o Endret 4. august 2009 av Danko Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 eller , :!: Uansett, jeg ser fram til valget. Blir spennende med debatter framover. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 eller , :!: Uansett, jeg ser fram til valget. Blir spennende med debatter framover. Han er i Demokratene nå.................. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er for lite gode debatter på TV for tiden. Som du kanskje vet og følger allerede med på, så har man jo Dagsnytt 18. Ikke akkurat valgdekning men ufattelig bedre enn det meste på norsk tv. Ellers er jeg enig i det labre nivå på samfunnsdebatt på tv (litt bedre på radio). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dagsnytt Atten med Hans Willhem Steinfeldt er det eneste vi har som kan komme i nærheten av Hard Talk med Sackur. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Pølsekastern er herlig ja. Men han er jo en av den gamle garde innen journalistikken. Steinfeldt er den beste, en annen gubbe er rett og slett grusom, og de andre er på det jevne. Etter min mening. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det der folkemøtegreiene til TV2 håper jeg i hvertfall at det IKKE blir... Kunne like gjerne sett på "Mot i brøstet" - argumentasjonsmetoden blant publikum var i allefall på tilsvarende nivå Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det der folkemøtegreiene til TV2 håper jeg i hvertfall at det IKKE blir... Kunne like gjerne sett på "Mot i brøstet" - argumentasjonsmetoden blant publikum var i allefall på tilsvarende nivå Enig der...blir for dumt med alle de selvsentrerte bygdetullingene som kommer med tidenes dummeste påstander og argumentasjon. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Sigrid Sollund er den verste Dagsnytt 18 programlederen. Hun stemmer garantert SV og er partisk i stilen. Ser at hun skal være sentral sammen med Takvam nå i valget. Jeg vet ikke hvor Takvam står hen, men han er vel en av de bedre de har. Atle Bjurstrøm er også grei nok. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Sukk, de er allerede i gang med aa bygge opp smaapartiene slik at den herskende makten i forvaltningen kan styre fritt. Det gjoer man best med et splittet Storting. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 TV2s nye valgstudio: Programmet som heter, «Din neste statsminister» , vil ha premiere onsdag 12. August kl 21:45. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Må bli forferdelig varmt i den ringen der, ser for meg mye svette ansikt Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Den siste politikeren som gikk på TV uten makeup var vel Nixon i 1960. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Må bli forferdelig varmt i den ringen der, ser for meg mye svette ansikt Thunderdome....? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Altså, hvorfor kom det ikke ett eneste spørsmål om asyl og innvandring i politisk kvarter på NRK da FRP ble utspurt? Hva er dette for neddyssing! Jeg blir forbanna på dette diktaturlandet her. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Diktatur? Det er noe av det minst virkelighetsnære jeg har hørt på veldig lenge. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det er begrenset hvor mange temaer man kan diskutere på 20 minutter, syns programlederen var flink. FRP er vel det partiet folk vet best hva de mener om innvandring og asylpolitikk. Det var godt å høre Siv Jensen snakke om noe annet en innvandringspolitikk,har tross alt hørt mye av det før. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Det er begrenset hvor mange temaer man kan diskutere på 20 minutter, syns programlederen var flink. FRP er vel det partiet folk vet best hva de mener om innvandring og asylpolitikk. Det var godt å høre Siv Jensen snakke om noe annet en innvandringspolitikk,har tross alt hørt mye av det før. Men han brukte jo 5 minutter på valgtaktisk synsing om hvem Frp skal regjere med. Hva med å fokusere på sakene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå