Gå til innhold

Bærbar til under 6000 som tåler GTA IV på middels kvalitet

Anbefalte innlegg

God dag.

Som tittelen sier er jeg ute etter en laptop til under 6000 ("litt" over skader ikke) som tåler GTA IV uten lagg på middels kvalitet. Håper dette er praktisk mulig.

Er omtrendt det eneste kriteriet jeg har i tillegg til...

- 3 GB RAM

- 2,1 Ghz CPU (skal jo klare GTA IV

- "Godt" skjermkort (skal jo klare GTA IV, ja)

- Bluetooth

- Helst Vista Home Premium (slik at jeg kan oppgradere fra forferdelige Vista når 7 blir tilgjengelig billigere)

- Helst 250 GB harddisk, men er ikke så nøye på det (har to externe disker ;))

- Webcamera er også greit, men ikke krav.

Har sett på HPC Presario CQ71-250SO på netonnet (under bærbare --> 17 tom og større)

Matcher den kravene?

Har en forkjærlighet for HP ettersom det er det jeg bruker nå og det ikke har vært noen særlige problemer med den.

Håper noen kommer med forslag. :)

Hilsen JTK2310

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God dag.

Som tittelen sier er jeg ute etter en laptop til under 6000 ("litt" over skader ikke) som tåler GTA IV uten lagg på middels kvalitet. Håper dette er praktisk mulig.

Er omtrendt det eneste kriteriet jeg har i tillegg til...

- 3 GB RAM

- 2,1 Ghz CPU (skal jo klare GTA IV

- "Godt" skjermkort (skal jo klare GTA IV, ja)

- Bluetooth

- Helst Vista Home Premium (slik at jeg kan oppgradere fra forferdelige Vista når 7 blir tilgjengelig billigere)

- Helst 250 GB harddisk, men er ikke så nøye på det (har to externe disker ;))

- Webcamera er også greit, men ikke krav.

Har sett på HPC Presario CQ71-250SO på netonnet (under bærbare --> 17 tom og større)

Matcher den kravene?

Har en forkjærlighet for HP ettersom det er det jeg bruker nå og det ikke har vært noen særlige problemer med den.

Håper noen kommer med forslag. :)

Hilsen JTK2310

Ta en titt på denne: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent

Det et en av de beste spill pcene på markedet i dag.

Lenke til kommentar

Høres ut som du spør etter drømme-PCen din. Du kan ikke få en super PC uten at den koster det den er verdt.

Den Acer-en har et lavere middelklasse kort og en smålig svak CPU, jeg sier ikke at den er elendig; men middels på GTA 4 krever mer enn det.

Ellers er PCen grei, for du må som sagt høyere i pris for å kunne få ønsket ditt. :)

Lenke til kommentar
Takk for svar. Er mulig det er drømmepcen min detta, ja... Men har jo lyst til å prøve GTA IV... Men takk for svar...

Er ennå åpen for forslag til ny PC.

Ville HPC Presarioen klart GTA IV i det hele tatt?

Jeg hadde kjøpt meg en PS3 eller XBOX hvis du vil bare spille, og i tillegg en ok pc. Det vil bli ca 6000 tilsammen. Plus med konsollene får du den beste grafikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...