Ziang Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei. Nå har jeg fått førerkort for klasse T, der det står at jeg også kan kjøre 3- og 4-hjulsmoped bare den er under 150 kg, ifølge Statens Vegvesen sine sider. Har en 4-hjulsmoped som veier 139kg, men er det begrensninger på ccm? Den jeg har er 110ccm. Vil jeg kunne kjøre den på M 147? I og med at det ikke står noe annet enn maks vekt på reglene for M 147? Noen som kan hjelpe meg? Takker for svar Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I og med at kode M er moped, og en moped ikke skal være mer enn 50 ccm, og ikke gå fortere enn 45 km/t, kan den nok ikke være 110 ccm. Hva er den reg. som? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Som sagt ovenfor så er det fortsatt moped, og moped = max 50ccm og 45km/t. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Registrer ATVen som traktor, da..? Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Googla litt om å registrere som traktor, men det var visst slutt på å registrere ATV med hvite skilter som traktor. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Googla litt om å registrere som traktor, men det var visst slutt på å registrere ATV med hvite skilter som traktor. That sucks.. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 vedder 10kr på at det er en kina atv som ikke er registrerbar engang. Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 vedder 10kr på at det er en kina atv som ikke er registrerbar engang. Sender du meg de 10 kronene i posten? Den er registrerbar ja. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 ATV kan reg. som traktor Sende de til Danmark for ombygging, så blir de reg. som EU-traktor. Går dog bare i 40 km/t, har et traktorsete i stedet for en sal og verdens mest stygge lykter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå