vargaz Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Har flere maskiner her hjemme som jeg skulle hatt windows på, så spørsmålet er som følger hvor er det billigst å kjøpe Microsoft Windows xp/vista/seven? Er det mulig å få tak i studentlisenser? Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hei, billigste er om du sjekker om du kan få tak i en msdn konto Da er det gratis... Flere universiteter, kommuner, etc. har msdn kontor. Så du kan jo sjekke ut dette... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Har MSDN konto på jobben, men den er nok ikke til privat bruk. Jeg vil kun ha lovlige lisenser. Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Okei, da så. Da ville jeg sjekket over nettbutikkene. Husker jeg kjøpte Windows Vista Ultimate for noen år siden, da sjekket jeg over og fant komplett.no eller ps.no som de billigste. Det kan jo ha endrett seg, så ville sjekket de store som komplett, ps, mpx, pixmania, etc. Evt. kunne du jo sjekke prisguiden på hardware.no eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå