Tabbe Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er det noen her som bor i trondheim (Nær sentrum) og funnet en bok om windows programmering? Tror jeg har trålet byen rundt nå uten å finne noe. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 ta deg en tur til gnist.tapir bokhandelen på Gløshaugen Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ok, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Vel, var jo noe som het "Programming windows 2000 bible" og sånt, men, hva er foskjellen på vanlig windows programmering og windows 2000 programmering? Eller mener de windows programmering i år 2000? Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Oi da, oppdaget at det var en liten feil der, jeg hadde ikke funnet noen windows 2000 programming bøker. Men jeg hadde ikke funnet noen windows programmerings bøker, jeg lurer, er c++.net det samme som windows programmering i c++? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 øøøm, nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener eller hva du er ute etter, men... alt .net er bassert på MS sin .net arkitektur. utover det er jeg helt blank på dette området. når det gjelder c++ bøker så kan du bla deg gjennom overfloden av info hos amazon: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search...1272794-7306846 Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 det jeg er ute etter er å lære typisk windows programmering, noe som legger grunnlaget til å gå videre med directx eller opengl. Eller leter jeg på feil plass når jeg er ute etter windows programmering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå