Gå til innhold

Xbox spill X til under 200-lappen

Benbjo

Anbefalte innlegg

Inspirert av den tilsvarende topicen i Sony delen (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1128958) lager jeg en her for oss som har 360.

Er klar over at den er noe lik sticky, men synes at denne har et annet bruksområde og ved å oppdatere førsteposten vil den bli mer oversiktelig.

"Når faller spill X under 200 spenn grensen, slik at man kan kjøpe det fra utlandet?"

(kan nevne norske butikker også, men erfaring tilsier at utlandske webshops har denne prisen mye før enn man ser tilsvarende i Norge)

Tanken er at man lister opp spill man ser etter, så poster folk nettsiden der de ser tilbudet. Jeg skal prøve å holde første posten oppdatert etter beste evne!

Ønsket:

• Red Faction: Guerrilla
  • Prototype
  • Left 4 Dead
  • GH: Greatest Hits
  • Rock Band 2
  • Call Of Juraez 2
  • Tales of Vesperia
  • Lips med mikrofoner
  • Hannah Montana: The Movie Game
  • GTA IV
  • Batman: Arkham Asylum
  • NHL 10
  • Fight Night 4
  • X-men Origins: Wolverine

Under 200:

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet de har mange spill til under 200, men dette er en request tråd der folk kan etterlyse spill :) Er ikke vits at Hannah Montana: Super Duper Girl Action er listet opp til en hundrelapp når ingen vil ha spillet :p

Force Unleashed har de ikke inne på play. Det som er der er brukt og fra privat personer i UK. Disse kan man bare kjøpe dersom man bor i UK, desverre.

Lenke til kommentar

Teller ikke med porto dersom varen i seg selv koster under 200. Men hvis varen koster mer enn 200 teller porto som en del av momsen man må betale. (Helt på trynet spør du meg)

Oppdatert lista. Star Ocean krøp over 200kr grensa.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...