Benbjo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Inspirert av den tilsvarende topicen i Sony delen (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1128958) lager jeg en her for oss som har 360. Er klar over at den er noe lik sticky, men synes at denne har et annet bruksområde og ved å oppdatere førsteposten vil den bli mer oversiktelig. "Når faller spill X under 200 spenn grensen, slik at man kan kjøpe det fra utlandet?" (kan nevne norske butikker også, men erfaring tilsier at utlandske webshops har denne prisen mye før enn man ser tilsvarende i Norge) Tanken er at man lister opp spill man ser etter, så poster folk nettsiden der de ser tilbudet. Jeg skal prøve å holde første posten oppdatert etter beste evne! Ønsket: Red Faction: Guerrilla Prototype Left 4 Dead GH: Greatest Hits Rock Band 2 Call Of Juraez 2 Tales of Vesperia Lips med mikrofoner Hannah Montana: The Movie Game GTA IV Batman: Arkham Asylum NHL 10 Fight Night 4 X-men Origins: Wolverine Under 200: Fable II Star Wars: Force Unleashed Mass Effect Street Fighter IV Mirror's Edge Fallout 3 - Amazon trekker fra britisk VAT, så det faller under 200! Skate 2 Star Ocean: The last Hope Mortal Kombat vs DC Universe %5burl="http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5214515/Gears-Of-War-2/Product.html"]Gears of War 2 Sega Mega Drive: Ultimate Collection Sykt bra value for money her. 150kr for Massevis av gode gamle spill! Overlord II Fuel Virtua Fighter 5 Endret 29. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ønsket under 300: GH: Greatest Hits Rock Band 2 Call Of Juraez 2 Star Wars: Force Unleashed spillet til 229.kr Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Du mener under 200? Det er det tråden er for, slik at man kan handle fra utenlandske netshops uten å bli ranet av tollen her i Norge! Lenke til kommentar
epqr Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Play.com har mange spill til under 200 kr. Blant annet force unleashed son var ønsket. Endret 5. august 2009 av epqr Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Vet de har mange spill til under 200, men dette er en request tråd der folk kan etterlyse spill Er ikke vits at Hannah Montana: Super Duper Girl Action er listet opp til en hundrelapp når ingen vil ha spillet Force Unleashed har de ikke inne på play. Det som er der er brukt og fra privat personer i UK. Disse kan man bare kjøpe dersom man bor i UK, desverre. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det som er der er brukt og fra privat personer i UK. Disse kan man bare kjøpe dersom man bor i UK, desverre. ebay.co.uk er en fin plass for brukte spill og veldig mange personer sender worldwide for en billig penge. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ønsket: Hannah Montana: The Movie Game Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ønsket: Street Fighter IV Fable II Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fable 2 til 17,48 pund pluss 3,5 pund i porto Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Blir ikke det rett over 215,- og altså over tollgrensa som gjør at jeg må betale 60% ekstra? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Teller ikke med porto dersom varen i seg selv koster under 200. Men hvis varen koster mer enn 200 teller porto som en del av momsen man må betale. (Helt på trynet spør du meg) Oppdatert lista. Star Ocean krøp over 200kr grensa. Endret 7. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ønske: Lips med mikrofoner Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Bra initiativ. Ønsket: Prototype Endret 9. august 2009 av Romis Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Takk Prototype er dog allerede på listen! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ønsket mitt er fortsatt ikke på listen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg trodde du tullet, så satt den ikke opp. Fikser det nu. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Neida, tulla ikke Men spillet er kanskje ikke til meg, hehe. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bra initivativ! Ønsker Fable 2 (linken fungerte ikke / siden er utrolig treg) Virtua Fighter 5 Mass Effect Under kr 200: Star Wars: The Force Unleashed, £13.95 http://www.amazon.co.uk/dp/B000NTAG66/ref=...mp;linkCode=asn Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Takker thecrow! Fable II linken virker føroverig hos meg. Skal se om jeg finner en alternativ link! EDIT: Ny link til Fable hos HMV. Fant Mass Effect også hos HMV til under 200! Endret 9. august 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå