AndRightlySo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 f/11, 1/100s, 100mm, ISO 200 På høy tid med flere solnedgangsbilder, føler jeg. De fire elementer i full sving. Prøvde meg litt fram, tror valgt lukkertid var den beste for situasjonen. Boxcroppet for action, dramatikk, fart og spenning. Er det i det hele tatt noe som funker her, eller snakker vi "Elg i solnedgang"? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 For meg ble det for rotete, men det er fint å se at det er noe mer enn kun en solnedgang. I tillegg ville jeg nok hatt vannet skarpere. Lenke til kommentar
Noxius86 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ganske enig med skt. Ble ganske rotete, ikke noe å feste blikket på. spesielt bildet, hvor jeg ikke klarer å finne helt budskapet. men selve bildet syntes jeg var bra, fin lukkertid osv Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Greit konsept, men som de to før meg nevner, det blir for rotete. Ville skrudd opp ISO-en og heller kjørt raskere lukkerhastighet for å få fryst vannet i lufta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå