Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste i militæret

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-wFUGfCRd

Vi er to der.. :) Får krysse fingrene :)

Endret av Slettet-wFUGfCRd
Innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bor i stavanger, han skal inn i nord...

Hvor i nord? ikke mange jenter der oppe..pluss at det ikke er lov til å drive med slikt i leiren, og helst ikke i det hele tatt med "militært personell". Tror ikke du trenger å bekymre deg uansett though.

Lenke til kommentar
Jeg bor i stavanger, han skal inn i nord...

Hvor i nord? ikke mange jenter der oppe..pluss at det ikke er lov til å drive med slikt i leiren, og helst ikke i det hele tatt med "militært personell". Tror ikke du trenger å bekymre deg uansett though.

Jeg er ikke bekymret for at han skal være utro. han skal inn i skjold.

Lenke til kommentar

Verden er ikke stor, skal dit jeg også.

Trenger kun en beskrivelse av utseende og et fast beløp satt inn på konto hver mnd, så kan jeg passe på ;)

(bare tuller ja)

De første ukene uten kjæreste blir nok verst, men etterhvert vil du bli vant til det. Også store sjanser for at dere kommer til å sette mer pris på tiden dere får sammen, noe som styrker forholdet :)

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Stine_*

Jeg føler det slik jeg også. Kjæresten min reiste i går og jeg savner han allerede. Det lengste vi har vært bor fra hverandre er 3 uker, og vi har vært sammen i over 3 og et halvt år. Selv ville han ikke inn og da blir det ekstra ille for meg å vite at han må være der når han egentlig ikke vil. Vi bor vanligvis i Trondheim, men nå har han reist til Madla i Stavanger. Det er såppas langt at tog ikke er en mulighet for helger, så det kommer til å gå en del penger i fly. Men det er jeg villig til :)

Heldigvis virker det som det er greit der, og de "sjefene" sier de vil ha han som marinesoldat. Tror han ble litt stolt av det, og da blir egentlig alt lettere for oss begge. Håper i alle fall dette året går fort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke lest nøye gjennom alt, men mitt tips er å virkelig sette pris på og glede seg til den tiden man får sammen. Om det ikke er mye, er det hvertfall noe :) Kunne vært verre, han kunne ha reist til Afghanistan..

Selv er "min" i garden, og jeg bor i Oslo, så er vel ikke akkurat i den verste situasjonen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...