energy_x Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har 2 stasjonære pc'er og en bærbar pc hjemme, men har kun adsl på et rom. Og der har jeg de 2 stasjonære pc'ene, og de er i nettverk. Men jeg vil ha den bærbare pc'en i nettverk også, hvis jeg kjøper en trådløs hub er det da mulig å koble den sammen med den vanlige huben, for jeg gidder ikke bruke penger på nye nettverkskort til de stasjonære, kun til den bærbare. PLZ HELP ME Lenke til kommentar
christt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja, det vil funke fint det. Lenke til kommentar
trikks Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 En sånn som denne skulle gjøre susen for deg! Her får du mye for pengene! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&p=35274&s=fp :wink: Trikks. Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 er det hub og tådløst i et? Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Hva slags trådløst nettverkskort bør jeg ha i den bærbare da? Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 kan jeg for eks bruke dette korte i min bærbare til den tådløse huben du viste meg? Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Mustek Wireless LAN PC-Card 22 MBps Trådløst, IEEE 802.11b+, 256 bit WEP Lenke til kommentar
christt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tja... Da får du ikke utnyttet båndbredden lokalt hvis du skal kopiere filer mellom bærbar og stasjonær. Du kan jo kjøpe dette kortet fra samme produsent. Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Oki men er du sikker på at den huben fynker til ngt sin ruter? Lenke til kommentar
christt Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hvis du kun trenger trådløs nett kan du jo gå for denne basestasjonen. Lenke til kommentar
trikks Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ngt leverer ikke en ruter, men et adsl modem. (skrivefeil på sidene deres) og ja den trådløse ruteren fungerer glimrende mot denne. Kortet som er anvist av "christt" fungerer helt utmerket, da har du støtte til både 802.11 g og b. "54Mbps og 11Mbps" Trikks Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ngt leverer ikke en ruter, men et adsl modem. NGT har alltid levert routere, hvorfor tror du noe annet? Lenke til kommentar
trikks Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kall det hva du vil ,men en ports router er ikke hva jeg vil kalle router!! Det er riktig at den jobber som en router ja, vet ikke hva du kaller "adsl boksen" din , men det kan jo bare være! :wink: Trikks Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kall det hva du vil ,men en ports router er ikke hva jeg vil kalle router!! Vel, jeg har aldri hørt om noen som definerer routere etter hvor mange porter den har, du får ringe Cisco og varsle dem om at de ikke lager routere. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kall det hva du vil ,men en ports router er ikke hva jeg vil kalle router!!Det er riktig at den jobber som en router ja, vet ikke hva du kaller "adsl boksen" din , men det kan jo bare være! :wink: Trikks det er da en ruter (les: NAT)? med innebygget modem??? Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Ja det er en ruter! :-? Lenke til kommentar
trikks Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det var noen som ikke tok ironien her ja! Det står på sidene til NGT at di leverer et ADSL modem!! Måtte bare dra den litt lenger!!! NGT leverer tre forskjellige type routere JA, da fra Cisco og Netopia. Når det da gjelder agvg, så jobber jeg til daglig med installasjon av Cisco 800 series Router, å har hatt mang en samtale med di gutta! :smile: Poenget var hva som var lønnsomt og enklest for energy_x. det ville da være å kjøpe seg en trådløs router med tanke på laptopen. Med tanke på at alt skal være i nettverk så vil det være rimligst. Det er heller ikke noe problem å sette opp den trådløse routeren mot NGT`s Cisco/netopia. Du slipper da også å kjøpe noe annet en et pc-kort og routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå